תקשורת ומדיה

לא תאמינו: כמה עוקבים היו לשמעון פרס באינסטגרם ובפייסבוק?

שמעון פרס שהיום אנו מציינים 8 שנים ללכתו היו 390,000 עוקבים בפייסבוק ו-24,000 עוקבים באינסטגרם. בנימין נתניהו ביחס לנשיא המנוח מחזיק מעל מיליון עוקבים והוא אחד מעמודי האינסטגרם הנעקבים בישראל כאשר נפתלי בנט משתרך מאחור עם 94 אלף עוקבים בלבד
דוד זולדן |  1
שמעון פרס (צילום shutterstock, ויקיפדיה-לעמ/ אבי אוחיון, יעקב סער)
היום מציינים 8 שנים ללכתו של המדינאי והפוליטיקאי שמעון פרס שכיהן כראש ממשלת ישראל וכנשיא המדינה וסיפור חייו שזור בתקומת מדינת ישראל. אישיותו הססגונית ורבת ההוד (וגם השנויה במחלוקת) ליוותה את נוף חיינו, הדור של שנות השמונים ומטה חווה זאת מקרוב ושמו של מנהיג מפלגת העבודה צרוב היטב בזיכרון הקולקטיבי. מה שפחות ידוע ולא מאוזכר הוא העובדה שבערוב ימיו היו לו 390,000 עוקבים בפייסבוק ו-24,000 עוקבים באינסטגרם וכמה יש לנתניהו ולבנט?
לשם השוואה: ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט היה מספר עוקבים דו ספרתי נכון והוא עומד על 94 אלף עוקבים בלבד והמספרים רק טיפסו. זאת לאחר שביומיים הראשונים בהן הפך להיות ראש הממשלה זכה לעליה של עשרת אלפים עוקבים. בחודש אחד עלה בנט ב-12.9 אלף עוקבים.
נמשיך עם בנימין נתניהו שמחזיק מעל מיליון עוקבים והוא אחד מעמודי האינסטגרם הנעקבים בישראל אבל ליתר דיוק  1.014 מיליון זה המספר. ביממה האחרונה נוספו לנתניהו עוד 1.6 אלף עוקבים, ורק בחודש האחרון 38 אלף ומספר העוקבים במגמת עליה חדה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "שם רשעים יירקב" (ל"ת)
    חליל 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור