רכב

מהפכת הרכבים בישראל: חוויית הנהיגה שלכם כבר לא תיראה אותו דבר

כלמוביל משיקה את אפליקציית Hello smart בישראל, שתספק חווית נסיעה מיטבית בדגמי סמארט –smart #1 ו-smart #3. כך זה עובד
מערכת ice | 
רכב סמארט (צילום כלמוביל)
כלמוביל מודיעה היום (שלישי) על השקת אפליקציית Hello smart בישראל, שתספק חווית נסיעה מיטבית בדגמי סמארט –smart #1 ו-smart #3. האפליקציה תאפשר לנהגות ולנהגים לצפות במצב הטעינה ובטווח הנסיעה, לשלוט מרחוק על מיזוג האוויר, לבדוק את לחץ האוויר בצמיגים, לפתוח ולנעול את הרכב ואת תא המטען מרחוק, לשלוט על החלונות, להבהב בפנסים ולקבל טיפים יעילים לתחזוקת הרכב.
לצד השקת האפליקציה, הושק עדכון מקיף לתוכנת רכבי smart. עדכון התוכנה הכרחי כדי להתחבר לאפליקציה החדשה. העדכון כולל מגוון שיפורים ופיצ'רים: תצוגת מצלמת 360° דינאמית המעניקה תצפית מרחבית משופרת, מצב "שטיפת רכב" המפעיל את סגירת החלונות ומצב הסירקולציה במיזוג האוויר, מצב נהיגה חדש "LOW" אשר מאפשר גלגול ללא רגנרציה ומקנה חווית נסיעה דומה לרכב בנזין, זיהוי תמרורים משופר ב-smart #3, והדמיית רעש מנוע במצב סטריאו חדש.
כמו כן, העדכון מקצר את זמן התגובה של CarPlay ו-Android Auto. השימוש באפליקציה יתאפשר רק לאחר עדכון התוכנה ברכב, אותו ניתן לבצע במרכזי השירות של כלמוביל ללא עלות. האפליקציה זמינה מעתה להורדה בחנויות האפליקציות של אפל וגוגל.
יניב ביטון, מנהל חטיבת מרצדס וסמארט בכלמוביל, מציין כי "אנחנו שואפים להיות בחזית הקידמה ולהציע ללקוחותינו את מיטב הטכנולוגיה שיש לענף הרכב להציע. אנו שמחים להשיק את אפליקציית Hello smart שתשדרג את חוויית הנהיגה ומזמינים את לקוחותינו לבצע את עדכון התוכנה הנדרש ברכב, במרכזי השירות שלנו, ללא עלות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה