תקשורת ומדיה

איילה חסון מובכת בשידור: מי טען שהיא עושה מנחוס?

המגישה והעיתונאית הוותיקה, איילה חסון, שוחחה עם שרון דוידוביץ' ואשרת עיני לאחר ה-0:1 של ישראל על צ'כיה והעלייה לרבע גמר היורו עד גיל 21: "צפיתי במשחק מול צ׳כיה אבל את הגול לא יצא לי לראות ופספסתי אותו". דוידוביץ' התלוצץ: "בכדורגל יש ענייני מנחוס, ואם הגול הגיע דווקא כשלא צפית אז אולי עדיף שלא תצפי במשחק מול גיאורגיה"
מערכת ice |  6
אילה חסון (צילום מיכה לובטון)
אחרי ההישג האדיר של נבחרת הנוער של ישראל בתצוגות כדורגל אדירות בדרך למקום השלישי וההיסטורי במונדיאליטו, אליפות העולם עד גיל 20, הנבחרת הצעירה של ישראל רשמה ברביעי בערב הישג ענק כאשר עלתה לרבע גמר אליפות אירופה עד גיל 21 מול נבחרת צ'כיה, עם ניצחון 0:1 דרמטי במיוחד במשחק שהועבר בשידור חי בערוץ כאן 11, כאשר רבע הגמר מול גיאורגיה ישודר בכאן 11 ביום שבת בשעה 19:00.
מי ששילמה את המחיר, גם ביום ראשון בעקבות שידור המשחק מול אנגליה וכמו כן, גם ביום חמישי שעבר במשחק מול גרמניה וגם ברביעי, במשחק הסוגר של שלב הבתים מול צ'כיה, היא איילה חסון, כאשר תוכניתה, 'שבע' בכאן 11, פינתה את מקומה על המסך לטובת הנבחרת של גיא לוזון, שסיפקה עוד רגע של גאווה לציבור הישראלי אחרי המסע המופלא של אופיר חיים ושחקניו בארגנטינה. 
אמש (חמישי) לאחר שחזרה לתוכניתה 'שבע' בכאן 11, חסון שוחחה בעקבות הניצחון הדרמטי ולקראת רבע הגמר בשבת עם שרון דוידוביץ' ואשרת עיני, אשר משדרים את משחקיה של נבחרת ישראל מגיאורגיה: "בהחלט ניצחון מתוק, אני אגלה לכם סוד - מאז המונדיאליטו התדרדרתי והתחלתי לראות את משחקי הנבחרות שלנו. צפיתי במשחק מול צ׳כיה אבל את הגול לא יצא לי לראות ופספסתי אותו״.
שרון דוידוביץ' הגיב: "בכדורגל יש ענייני מנחוס, ואם הגול הגיע דווקא כשלא צפית אז אולי עדיף שלא תצפי במשחק מול גיאורגיה בשבת, מה התוכניות שלך בשבת?". איילה חסון הגיבה: "אני תכננתי לצפות במשחק, אם אראה שלא הולך אז אפסיק לצפות ואחזיק אצבעות. בהצלחה גדולה לנבחרת".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מנחוסית ביבסטית נקודה
    דיין איציק 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין מה להגיד עליה , הכל חוץ מעיתונאית והרוב מלקקת תחת
    סגור
  • 2.
    עיתונאית מס 1
    אהוד 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    העיתונאית היחידה שיש להביצים הכי ישרה שיש
    סגור
  • 1.
    שתולה של התעמולה של ביבי. עיתונאית מטעם.
    היא מנחוס למדינה 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    נמאסה לשמוע אותה ונמאסה עלינו. די
    סגור
  • חולים עלייך איילה!!! אף אחד לא ישתיק אותנו (ל"ת)
    ציקו 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אילה
    פיגלה מבני ברק 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איכסססססס
    סגור
  • איילה
    יהודי 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמה ריקנות ושנאה
    סגור