ויראלי

גל גדות שוברת שתיקה: "תנאים תת אנושיים. לעולם לא נשכח"

גל גדות שיתפה בתחושותיה לציון שנה לטבח ה-7.10: '"1,400 אנשים; נשים, ילדים, מבוגרים וגברים נרצחו באכזריות - ורבים אחרים נפצעו, עדיין 101 חטופים שבויים בעזה, בתנאים תת אנושיים. לעולם לא נשכח אותם - ותמיד נלחם למען שחרורם".
מערכת ice | 
גל גדות (צילום shutterstock)
אחרי שחטפה על כך שקולה לא נשמע בלילה שבו איראן תקפה ב-200 טילים את ישראל, גל גדות, הכוכבת הישראלית הכי גדולה בישראל, שיגרה מסר לציון השנה שחלפה מאז השבת השחורה ב-7.10 בה רצחו מחבלי החמאס מאות בדרך לנזק של 1,400 איש כאשר יותר מ-250 אף נחטפו לרצועת עזה.
גדות פרסמה סטורי הבוקר (שני) שהגיע לעיניהם של כ-100 מיליון העוקבים שלה, כשהמסר שלה היה ברור - החזרת החטופים הביתה. היא פתחה ורשמה: "ב-7 באוקטובר המדינה שלי עברה את אחת מפעולות הטרור האיומות ביותר".

גדות המשיכה ותיארה את תחושותיה: '"1,400 אנשים; נשים, ילדים, מבוגרים וגברים נרצחו באכזריות - ורבים אחרים נפצעו, עדיין 101 חטופים שבויים בעזה, בתנאים תת אנושיים. לעולם לא נשכח אותם - ותמיד נלחם למען שחרורם".
גדות הייתה פעילה מאוד במהלך המלחמה בפן האקטיבי ואף זכורה כמי שדאגה להקרין את הזוועות מה-7.10 לבכירים בתעשיית הקולנוע בארצות הברית, שלמרבה הצער ממש לא הגיעו בהמוניהם להקרנה וחשפו בכך את צביעותם הרבה כלפי ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה