השוק

ענקית הנדל"ן קורסת: נכנסת לפשיטת רגל, מכה אנושה ללקוחות

סונדר מנסה בכל כוחה להימנע מגורלה של WeWork, שקריסתה הוכיחה את הסכנות הטמונות במודל עסקי המבוסס על חכירה לטווח ארוך והשכרה לטווח קצר. החברה נוקטת במספר צעדים אסטרטגיים בניסיון לייצב את מצבה הכלכלי ולהבטיח את המשך פעילותה
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת סונדר, המתמחה בהשכרת דירות ובתי מלון, מצאה את עצמה במצב פיננסי מאתגר המעלה ספקות לגבי יכולתה להמשיך בפעילותה העסקית. החברה, שבסיסה בסן פרנסיסקו, הזהירה בשבוע שעבר כי פשיטת רגל עלולה להיות בלתי נמנעת אם מאמציה האחרונים לגיוס מימון ויצירת שותפויות לא יישאו פרי כמתוכנן.
סונדר מנסה בכל כוחה להימנע מגורלה של WeWork, שקריסתה הוכיחה את הסכנות הטמונות במודל עסקי המבוסס על חכירה לטווח ארוך והשכרה לטווח קצר. החברה נוקטת במספר צעדים אסטרטגיים בניסיון לייצב את מצבה הכלכלי ולהבטיח את המשך פעילותה.

במסגרת מאמציה, סונדר מנהלת משא ומתן מחודש על חוזי השכירות שלה, צעד שנועד להפחית את הוצאותיה הקבועות ולשפר את תזרים המזומנים שלה. בנוסף, החברה יוצרת שותפות עם קבוצת מלונות, מהלך שעשוי לספק לה גיבוי פיננסי ותפעולי משמעותי.
המצב אליו נקלעה סונדר ממחיש את האתגרים העומדים בפני חברות בתעשיית האירוח והנדל"ן המסחרי, במיוחד אלו המאמצות מודלים עסקיים חדשניים. התפתחויות אלו מעוררות שאלות לגבי יציבותם של מודלים עסקיים דומים בתעשייה ומדגישות את הצורך בגמישות ובהתאמה מהירה לתנאי שוק משתנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה