רכילות עסקית

דבי תקשורת במהלך מרגש: "מוצב בשם כולנו כדי לחזק ולתמוך"

קבוצת התקשורת של משה דבי, השתתפה במיזם המרגש בו נתלו מאות שלטי חוצות בנגב המערבי לתמיכה בתושבי האיזור. השלט של דבי תקשורת מוצב באופקים, בשדרות ובמועצת חוף אשקלון: "לקחנו חלק ביוזמה המרגשת הזו, אתם לא לבד"
מערכת ice | 
משה דבי (צילום צילום אסנת רום)
מאות שלטי חוצות נתלו ברחבי הנגב המערבי אתמול (ראשון) עם הכיתוב: "365.10.23 – זוכרות וזוכרים", לציון שנה לאירועי ה-7 באוקטובר 2023, היום בו התרחש הטבח ההמוני בתושבי עוטף עזה והמבלים בפסטיבל נובה. למהלך הצטרפו גם קבוצת התקשורת דבי תקשורת של משה דבי.
הקמפיין, שנערך בסולידריות עם הנפגעים ובני משפחותיהם, הוא יוזמה של סוכנות הדיגיטל "לינק 19" משדרות, בשיתוף עם חברות מובילות במשק הישראל. עובדות החברה, תושבות הנגב המערבי, פונו מבתיהן ב- 7.10 לאחר שעות תחת איום וחלקן חזרו להתגורר בבתיהן לפני מספר חודשים.
צוות החברה, שבחלקו עדיין מפוזר ברחבי הארץ חיפש דרך משלו להנציח את החברים, השכנים והתושבים שנפגעו, לצד מסר של אחדות ותקווה. הן חברו לחברת שילוט מקומית איתה עובדות במשך שנים והייתה עד לפני שנה בבעלות תושב שדרות, קובי פריינטה ז"ל, שנרצח ב 7.10 עת יצא לרכוב על אופניו. אישתו, סיון, נותרה אלמנה עם חמישה ילדים ומנהלת היום את החברה.
כחלק מהקמפיין, השתתפו חברות רבות במשק הישראלי שהציבו שלט חוצות, ביניהן גם דבי תקשורת. משה דבי כתב על כך: "גם אנחנו ב-Debby לקחנו חלק ביוזמה המרגשת הזו, יחד עם חברות רבות במשק הישראלי. השלט של Debby מוצב כעת בשם כולנו באופקים, בשדרות ובמועצת חוף אשקלון כדי לחזק את תושבי העוטף והנגב המערבי, לתמוך במשפחות החטופים ולכבד את זכר הנופלים והנרצחים.

השלט של דבי תקשורת. צילום מסך
המהלך כולו נעשה בשיתוף חברת שילוט משדרות, שנוהלה בעבר על ידי קובי פריינטה ז"ל. מאז שקובי נרצח בשבעה באוקטובר, אשתו סיון, ממשיכה לנהל את החברה בגבורה ובאופטימיות תוך כדי גידול 5 ילדים.
אתם לא לבד, אנחנו כאן – זוכרות וזוכרים. תודה ל"לינק 19" ולחנה רדו על ההזדמנות לקחת חלק ולתמוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה