בארץ

סערה בישיבת הממשלה: נתניהו ביקש, היועמ''שית עזבה בזעם

רה''מ נתניהו תהה מדוע סרטון הזוועות השבעה באוקטובר לא מופץ לציבור, ונענה כי הדבר נעצר מבחינה משפטית. בתגובה זעם על היועמ'''שית מיארה שנטשה את המקום בזעם, לאחר שטענה כי הנחיה זו לא הגיעה אליה
דורון בלוך |  1
בנימין נתניהו, גלי בהרב מיארה (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, יונתן זינדל)
במהלך ישיבת הממשלה היום (שני) בנושא ציון שנה לטבח השבעה באוקטובר, הוקרן לנוכחים גרסה מקוצרת של 'סרט הזוועות' המציג את התיעודים המזוויעים ממצלמות הראש של מחבלי הנוח'בה באותו היום.
מתוך כך, ביקש ראש הממשלה נתניהו להפיץ את הסרט לציבור הרחב, אך נציג דובר צה''ל שנכח בישיבת הממשלה טען כי הנושא מסיבות משפטיות. בתגובה לתשובה זו, זעם נתניהו על היועצת המשפטית גלי בהרב מיארה שנכחה במקום, ועל כך ענתה כי נושא זה לא הגיעה לפתחה. ועזבה בזעם את ישיבת הממשלה.
מטעמה של היועצת המשפטית לממשלה נמסר על כך: "במענה לפניות נבהיר כי בישיבת הממשלה נטענה טענה שקרית שהייעוץ המשפטי לממשלה מנע ומונע כביכול פירסום בעולם של תיעוד הזוועות מה 7/10. הטענה כוזבת".
מדובר צה''ל נמסר בתגובה: "בהמשך לדיון בישיבת הממשלה, ״סרט הזוועות״ מוקרן מתחילת המלחמה באופן קבוע ברחבי העולם לנבחרי ציבור, שגרירים, אנשי תקשורת, מקבלי החלטות ומשפיענים. נציג דובר צה״ל הגיע היום להקרין את הסרט בישיבת ממשלה, בהנחיית הדרג המדיני. דבריו בדיון הוצאו מהקשרם, ואין כל הנחיה משפטית האוסרת על פרסום הסרט, שכאמור מוצג ברחבי העולם".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהרב מיארה
    מיכל 10/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מקווה שהנטישה שלך תהיה לעד
    סגור