בארץ

השר לשעבר נזכר בדמעות בבנו שנהרג ב-7.10: "אלוהים ביקש אותו"

יזהר שי כתב: "לכבוד יום הולדתו השישי שאלתי את ירון במה הוא מברך את עצמו. ‏”שאני אחיה עד שאלוהים יבקש” ‏כך הוא ענה לי, בסרטון ששכחנו את עצם קיומו עד שצפינו בו אחרי שנפל בקרב. ילד בן 6, שמאחל לעצמו לחיות עד שאלוהים יבקש, "‏ואז הגיע שמיני עצרת, ה 7 באוקטובר. ואלוהים ביקש והוא ידע גם למה. כי הבקשה הזו הצילה חיי רבים"
מערכת ice |  2
יזהר שי, ירון שי ז"ל (צילום יחצ כחול-לבן, פייסבוק/ יזהר שי)
השר לשעבר, יזהר שי, נזכר בבנו ירון שנפל בקרבות באותו יום שחור של ה-7.10 שבו פרצה מלחמת חרבות ברזל ששינתה את מדינת ישראל לעד. שי כותב בטוויטר שלו הספד מיוחד לבנו והצליח לגרום ללא מעט עוקבים להזיל דמעות.
שי כתב: "לכבוד יום הולדתו השישי שאלתי את ירון במה הוא מברך את עצמו. ‏”שאני אחיה עד שאלוהים יבקש” ‏כך הוא ענה לי, בסרטון ששכחנו את עצם קיומו עד שצפינו בו אחרי שנפל בקרב. ילד בן 6, שמאחל לעצמו לחיות עד שאלוהים יבקש". 


הוא המשיך וכת: "‏והוא חי עד שאלוהים ביקש אותו. חיים מקסימים, מלאי אושר, אהבה ונתינה פשוטה. הוא חי את החיים כאילו אין זמן, כאילו צריך להספיק הכל, כאילו הוא ידע שמתישהו אלוהים יבקש".

לסיום כתב: "‏ואז הגיע שמיני עצרת, ה 7 באוקטובר. ואלוהים ביקש והוא ידע גם למה. כי הבקשה הזו הצילה את חייהם של רבים. תינוקות, ילדים, הורים צעירים וקשישים. וגם חיילים. אלוהים ביקש אותו, את נוני שלנו, אליו. נוני שלנו עכשיו הוא מלאך, לא עוד יברכוהו, לא עוד יבורך. אלוהים. אלוהים, אלוהים. ‏לו אך בירכת לו חיים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יזהר שי
    חגי גמליאל 10/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ריגשת אותי מאד מאד בכתבה לזכרו של ירון יהי זיכרו ברוך של בנך ירון הי"ד
    סגור
  • 1.
    עם כל הכבוד והצער,2 תוכניות מרכזיות ב12 וב11 רק על בנו? (ל"ת)
    רק שאלה 10/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור