תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג מוחרמת? "מברכת באהבה כל מי שהסיר.ה עוקב"

העיתונאית מאבד גובה ברשתות החברתיות בגלל דעותיה: "החשבון שלי הוא לא באמת המקום למערכת יחסים מפלסטיק. לא מבינה מי שבוחר לשתוק בשביל לייקים. אם מישהו עוזב כשאת מעזה להיות אותנטית, ממילא אין בינכם חיבור אמיתי"
מערכת ice |  3
פאולה רוזנברג (צילום יוטיוב/ כאן 11)
פאולה רוזנברג, מגישת תכנית הבוקר "פאולה ולאון" בקשת 12 הפכה להיות אחת מהקולות הבולטים ביותר נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט בישראל, כאשר היום (רביעי) היא הפנתה אצבע מאשימה לאלו שבוחרים להסיר ממנה עוקב בגלל התמיכה שלה בהפגנות.
רוזנברג כתבה: "הבוקר היו לי 79.4 עוקבים באינסטגרם ועכשיו אחרי שהבעתי תמיכה בהפגנות יש לי 79.3 עוקבים. יש אנשים שרוצים לשמוע רק דעות זהות לשלהם או לעקוב אחרי אנשים חסרי דעות, שרק יחייכו ויעלו רילס חמודים על מסעדות ומותגים ואיפור ותכשיטים".

עוד הוסיפה: "זה הזכיר לי שקניתי פעם חולצה באלי אקספרס. לבשתי אותה לתכנית הבוקר ושפכתי עליה בטעות תה מהכוס הטרמית שאף-פעם לא נסגרת עד הסוף ונהיה כתם, שתי דקות לפני תחילת שידור. אריאל מעצב השיער כפרה עליו, ניסה לייבש את הכתם בעזרת הפן. איך שהאוויר החם נגע בחולצה היא נמסה, התכווצה כמו כוס פלסטיק שילדים זורקים למדורה. החולצה החזיקה מעמד כל עוד לא נשפך כלום, כל עוד לא כיבסתי אותה או לא ניסיתי לייבש אותה. כלומר, זו לא באמת חולצה, זו חתיכת פלסטיק בצורה של חולצה, זה בלוף".
רוזנברג טענה: "אותו הדבר עם בני-אדם, אנשים שיגידו רק מה שאתם חושבים לא ירגיזו אתכם אבל גם לא יעזרו לכם להרחיב את המחשבה. אני מברכת באהבה כל מי שהסיר.ה עוקב כי החשבון שלי הוא לא באמת המקום למערכת יחסים מפלסטיק. לא מבינה מי שבוחר לשתוק בשביל לייקים. אם מישהו עוזב כשאת מעזה להיות אותנטית, ממילא אין בינכם חיבור אמיתי. לא רק בקטע רומנטי, גם עם קולגה, אח, אמא, חברה. אותו הדבר עם מנהיגים, אם המנהיגים לא יכולים להקשיב למי שנפגע, הם מנהיגים מפלסטיק".
כמו כן טענה: "אם קצת אוויר חם שאתם מוציאים ישרוף את הקשר, אם את יכולה להגיד רק מה שהצד השני רוצה לשמוע, זו לא מערכת יחסים בריאה. אלו יחסים מאלי-אקספרס ומגיע לכולנו יותר מזה. אולי אני נשמעת נאיבית או טיפשה על שאני מביעה דעות מורכבות במקום להיות מתוקה עאלק. למה עאלק? כי להתעלם מפגיעה של המדינה במוחלשים זה לא מתוק בכלל. בגלל הפחד להתבטא ולכעוס ולהתאכזב, אנחנו משטיחים את הזעזוע משקרנים וגנבים ואנסים ואלימים. לא להגיד כלום על המצב החמור במדינה, לטוב ולרע, זו פריבילגיה שאין למי שנהנה מאהבת הציבור. עם הזכויות יש גם חובות".
לסיום הסבירה: "היטיבה לומר זאת היוצרת עומר מושקוביץ, "אומן טוב מבין את הפוליטיקה של התעשייה, אומן טוב הוא לא אומן פוליטי, אומן טוב יודע להגיד: "טעיתי כשביקרתי את הממשלה" ומעלה תמונה מברית המילה, מהכותל עוצם את העיניים תוך כדי תפילה". כוכבי רשת יקרים, גם אם תאבדו כמה עוקבים בגלל שתבחרו לבטא את עצמכם, זה לא נורא בכלל, אם בזכות זה תשמרו על הדבר הכי יקר שיש לכל אדם: החיבור לעצמי, עמוד השדרה שלי, את המצפון.
עדיף לאבד כמה עוקבים מאשר לאבד את עצמכם
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הפלסטיק
    רוני 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד לך לא צריך לפחד ולהגיד את מה שחושבים
    סגור
  • 2.
    מיותרת ברשת , בושה
    קרן 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נהנת לעשות רעש שיסתכלו עליה , זה עניין של זמן שאף אחד לא יצפה בתוכנית שלה,
    סגור
  • 1.
    סתמי טרחנית
    נעמה 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    את חיה מתשומת לב זה החמצן שלך
    סגור