ויראלי

פאולה רוזנברג חושפת: "העדפה מובהקת של גברים על פני נשים"

המגישה סיפרה בפוסט שהעלתה: "בזמן עיצוב התודעה המוסיקלית שלי, כלומר שנות התשעים המוקדמות, התקשורת חשפה אותי בעיקר ליוצרים גברים, וזה היה נראה לגיטימי ונורמלי לכולם"
מערכת ice |  1
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
בצל ההפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט אליה היא מתנגדת, פאולה רוזנברג שיתפה בפייסבוק שלה פוסט שמדבר על נושא אחר, מכיוון אחר, מוזיקה. המגישה של קשת 12 סיפרה מה מרכיב את הפלייליסט שלה ומה הבעיה בו.
רוזנברג כתבה: "גיליתי בשנתיים האחרונות זמרות מופלאות במסגרת המסע לחינוך מחדש של ההרגלים המוזיקליים שלי, מהרגע שהבנתי כי הם נבנו בהשפעת סיקורי המדיה בשנות התשעים. בזמן עיצוב התודעה המוסיקלית שלי, כלומר שנות התשעים המוקדמות, התקשורת חשפה אותי בעיקר ליוצרים גברים, וזה היה נראה לגיטימי ונורמלי לכולם".

עוד הוסיפה המגישה: "כך חשבתי במשך שנים שהעובדה שהרפרטואר שלי מורכב בעיקר מגברים זו מקריות - בשנים האחרונות הבנתי שזו ממש לא מקריות אלא העדפה מובהקת של גברים על פני נשים". הבסיס המוזיקלי שלי מורכב מהסמית'ס, הקיור, דיוויד בואי, יו-2, ערן צור, החברים של נטשה, כנסיית השכל, פוליס, פרינס, RHCP, פרל ג'אם, ניק קייב, ג'מיריקוואי, נירוונה, Blur, פיקסיז, בק, וגם סוזן ווגה וקייט בוש והמכשפות ורונה קינן וקורין אלאל ופאטי סמית והברידרס. כן גם נשים אבל בעיקר גברים. מופלאים כולם כן?".
רוזנברג המשיכה: "ועדיין, הבנתי שכדי להכיר יותר מוסיקה של נשים, עלי לחפש אותן בעצמי. כך אני עושה בשנתיים האחרונות, מחפשת באופן אקטיבי זמרות מסקרנות. במסע הזה גיליתי עולם שלם של יוצרות ומבצעות מוכשרות. הרווחתי בענק בזכות ההתעקשות להאזין במהלך 80% מהזמן לזמרות וללהקות נשים".
לסיום כתבה: "אני מחכה לחודש מאי להופעה של עומר מושקוביץ - Omer Moskovich אחד הגילויים המופלאים של התקופה. הפלייליסט שבלינק בתגובה הראשונה מכיל את מסע החקירה שלי: שבעים שעות של מוזיקה שאני מקשיבה לה כדי ליצור לעצמי פלייליסט שלא תלוי בהעדפות של השדרנים ברדיו. מוזמנות ומוזמנים לשפוט בעצמכם ולהכיר מוסיקה שלא תגיע לגלגל"צ או לרדיו לב המדינה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ללא ספק טעם טוב במוסיקה (ל"ת)
    רוני 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור