תקשורת ומדיה

השר שלמה קרעי יסגור את תאגיד השידור? "עדיין לא הנחתי לזה"

שר התקשורת שלמה קרעי, חשף כי ממש לא הניח לתוכניות לסגור את תאגיד השידור הציבורי בישראל: "אני לא חושב שיש מקום לשידור ציבורי, בטח לא של חדשות ואקטואליה. אתה רואה היום שהקול של התאגיד בתחום הזה הוא בדיוק כמו של ערוץ 12 וערוץ 13
מערכת ice |  1
קרעי תוקף את התאגיד (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, שי אפשטיין)
שר התקשורת שלמה קרעי, התראיין היום (שישי) ל"מקור ראשון", שם דיבר על מספר נושאים מסקרנים ובוערים, ביניהם כמובן הרצון שלו לסגור את תאגיד השידור הישראלי, שבינתיים הוא ירד ממנו.
בראיון ל"מקור ראשון" סיפר קרעי בנוגע לכוונה שהייתה לו לסגור את תאגיד השידור הישראלי כי "השאיפה שלי הייתה להפריט את התאגיד. אני לא חושב שיש מקום לשידור ציבורי, בטח לא של חדשות ואקטואליה. אתה רואה היום שהקול של התאגיד בתחום הזה הוא בדיוק כמו של ערוץ 12 וערוץ 13. עדיין לא הנחתי לזה".
כזכור, רק לאחרונה התראיין שלמה קרעי ב-ice, וחשף כי הוא אינו  מוותר על הרפורמה הגדולה שהוא מתכנן לערוך בענף התקשורת ומציב יעדים מוצהרים שמתמקמים חזק על הכוונת שלו בתחומי אחריותו. 
בראיון טען קרעי: "סגירת התאגיד לא ירדה מהפרק. דעתי בעינה עומדת ששידור ציבורי אינו נחוץ בתנאים של שוק חופשי ותחרותי. כאשר יש גורם אחד ששופכים עליו מאות מיליונים, הרבה מעבר למה שיש לשחקנים פרטיים אחרים בשוק, זה מהווה חסם משמעותי לגורמים אחרים פרטיים להיכנס ולהתחרות באיכות ובמחיר. בכל אופן, הסוגיה לא נמצאת כרגע על השולחן בניגוד לעמדתי".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בוודאי לסגור.
    גדי 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לסגור דחוף אנחנו לא נממן ערוצי תעמולה.
    סגור