כסף וצרכנות

"שופרסל זרקו אותי בבושת פנים, נתקעתי עם 3.5 מיליון יחידות"

מאז ה-7 באוקטובר, החקלאים בצפון עובדים ימים כלילות תחת אש כדי לספק את המזון לכל חלקי המדינה. למרות זאת, ספק ביצים מהצפון טוען כי שופרסל הפסיקו איתו את ההסכם אחרי שביקשו שיוריד מחירים ב-1.5%, וכשלא הסכים, הם חתמו על חוזה עם ענקים הביצים "לסר" במחיר נמוך יותר: "לא האמנתי למה שאני שומע"
מערכת ice |  2
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
על רקע המתקפות הבלתי פוסקות בגבול הצפון מאז ה-7 באוקטובר, החקלאים הרבים בצפון, שמגדלים מכל טוב, נשארים לעבוד תחת אש ומספקים מזון למדינת ישראל, בזמן שהבית שלהם מופצץ והרבה מאוד מהיישובים מפונים.
אחד הענף שסופג מכות קשות מאוד הוא ענף הביצים, כאשר לולים רבים בצפון נפגעו מאז תחילת המלחמה. למרות זאת, החקלאים עושים הכל כדי לייצא ביצים כחול לבן, על אחת כמה וכמה שמדובר בביצים מהצפון.
אלא שנראה שאת שופרסל של האחים אמיר כל זה לא מעניין, אחרי שב"וואלה!" פורסם אתמול (חמישי) כי חברת שיווק קטנה מהצפון שאחראית על העברת הביצים לשופרסל, זועמת, אחרי שלטענתה ענקית המזון הישראלית ניסתה לכפות עליו תנאי סחר חדשים בניגוד לחוזה שחתם עם החברה לטענתו.
אותו ספק ביצים מספר: "זרקו אותי משופרסל בבושת פנים. אני עובד עם שופרסל יותר משש שנים. פתאום הזמינו אותי לפגישה. איך שהתיישבנו הם אומרים לי, אנחנו רוצים עוד הנחה של 1.5%. לא האמנתי למה שאני שומע. אני מספק להם ביצים מישובי הגדר ואף פעם לא הייתה חסרה ביצה". 
עוד סיפר הספק כי "לפני יומיים הם הודיעו שהם משנים את תנאי התשלום משוטף פלוס חמישה ימים, לשוטף פלוס 65 ימים. הסברתי שאני לא יכול לעמוד בזה, כי אני עסק קטן שמשלם לעסקים במזומן. התשובה הייתה, 'אם אתה לא מסוגל יש מישהו אחר שמסוגל'.  ואכן, שופרסל אכן חתמה על הסכם עם חברה אחרת, ענקית הביצים "לסר" במקומו, ככל הנראה במחיר נמוך יותר. לטענתו, הפגיעה בו כה אנושה שהוא נתקע עם 3.5 מיליון ביצים.
משופרסל הגיבו על הדיווח של "וואלה!": "הרשת מגויסת למאמץ המלחמתי, מעסיקה אלפי עובדים בצפון ובדרום, ומפעילה סניפים באזורי העימות כל העת.בניגוד לנטען, המשווק הוא שבחר משיקוליו שלו, להפסיק את ההתקשרות עם שופרסל מיוזמתו. אנו גאים לעמוד לצד תושבי הצפון והדרום, ונמשיך לעשות כן כל העת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האחים אמיר שופרסל
    מנחם סמל 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    האחים אמיר המנובלים מאז שנכנסו שופרסל הדרדרה לשיא השפל.הסניפים ריקים,מחירי המוצרים יקרים מכל הרשתות, ביטלו את כל ההטבות בכרטיסי המועדון,לדעתי בקרוב מאד שופרסל תיסגר.
    סגור
  • 1.
    שלומה ו יוסי אמיר [ שופרסל]
    בנימין 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הלך להם את הנשמה היהודית ! רק כסף ו עוד כסף חשוב להם
    סגור