דיגיטל וטק

וואטסאפ בבשורה משמחת: זה השדרוג החדש שנכנס לאפליקציה

הערוצים שזמינים לכם יוצגו ברשימה. רשימת הערוצים מתעדכנת אוטומטית לפי קידומת המדינה של מספר הטלפון שלכם והעדפת השפה שבחרתם. אם אתם רוצים לראות רשימה של כל הערוצים, תוכלו לסנן את הרשימה לפי מדינה, קטגוריה, נושא ועוד
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום Shutterstock)
בערוצים ב-WhatsApp‏ אתם יכולים לחפש אנשים וארגונים שחשובים לכם ולעקוב אחריהם, כדי להיות תמיד מעודכנים וללמוד משהו חדש. כשעוקבים אחרי ערוץ, בקטע ערוצים בלשונית עדכונים מוצגים עדכונים כמו הערות, קישורים למידע, תמונות וסרטונים. כדי לקבל התראה בכל פעם שיש עדכון חדש תוכלו גם להפעיל התראות בערוץ.
תוכלו לחפש ערוצים בנושאים שמעניינים אתכם: עיון ברשימת הערוצים: הערוצים שזמינים לכם יוצגו ברשימה. רשימת הערוצים מתעדכנת אוטומטית לפי קידומת המדינה של מספר הטלפון שלכם והעדפת השפה שבחרתם. אם אתם רוצים לראות רשימה של כל הערוצים, תוכלו לסנן את הרשימה לפי מדינה, קטגוריה, נושא ועוד.

חיפוש ערוצים מומלצים: כדי לראות ערוצים מומלצים גללו לתחתית הלשונית עדכונים כדי להציג את הקטע חיפוש ערוצים. ההמלצות לערוצים מבוססות על הפרמטרים הבאים, שבעזרתם אנחנו ממליצים על הערוצים שהכי רלוונטיים ומעניינים לכם: מידע על הערוצים – כולל מספר העוקבים אחרי הערוץ, התגובות של העוקבים לתוכן בערוץ ותדירות העדכונים בערוץ על ידי המנהלים. מידע כללי על המיקום (כמו מדינה) והעדפת השפה.
חיפוש ערוצים באמצעות קישורים חיצוניים: מנהלי ערוצים יכולים לשתף מחוץ ל-WhatsApp קישור לערוץ כדי לעזור לאנשים למצוא אותו. הקישו על הקישור כדי לפתוח את הערוץ ב-WhatsApp ולראות אילו עדכונים מפורסמים בו. כדי לראות את רשימת הערוצים שזמינים לכם: לחצו על הסמל ערוצים. לחצו על  [plus] > חיפוש ערוצים.ערוצים שליד השם שלהם מופיע תג אימות עברו אימות של WhatsApp והם מהימנים.
אפשר למיין את הרשימה לפי:עיון בקטגוריות וסינון ערוצים לפי נושא: כדי למצוא ערוץ בקטגוריה שבה אתם מעוניינים. אפשר גם למיין ערוצים לפי מה שחדש, פופולרי והכי פעיל. צפייה בערוצים ממדינות אחרות: כדי לראות את רשימת הערוצים שזמינים במדינות אחרות, סננו את הרשימה לפי מדינה.
חיפוש ערוץ: כדי לחפש בין כל הערוצים שזמינים לכם לחצו על  [search]. יכול להיות שתוצאות חיפוש הערוצים ידורגו לפי מדדי הערוצים, כמו פופולריות ורמת הפעילות בהם. שאילתות החיפוש שלכם נשמרות כדי שתוכלו למצוא בקלות ערוצים וכדי לשפר את החיפוש ואת השימוש בערוצים.לפני שתעקבו אחרי ערוץ תוכלו לצפות בתצוגה המקדימה של העדכונים שמפורסמים בו:כדי לבדוק אילו עדכונים מפורסמים בו, לחצו על השם שלו ותיפתח תצוגה מקדימה עם הפוסטים האחרונים.
בדף של פרטי הערוץ אפשר למצוא מידע נוסף לגביו: לחצו על שם הערוץ או על  [more options]  > פרטי הערוץ. מעקב מהיר מתוך רשימה של ערוצים: כדי לעקוב במהירות אחרי ערוץ מתוך ספריית הערוצים לחצו על מעקב לצד השם שלו. מעקב מתוך ערוץ: פתחו ערוץ שמעניין אתכם ולחצו על מעקב. תוכלו לעקוב אחרי ערוצים גם מדף הפרטים שלהם. במקומות שבהם הערוצים זמינים, אנחנו מפיצים פיצ'רים חדשים באופן הדרגתי. יכול להיות שחלק מהפיצ'רים עדיין לא זמינים לכם, כמו היכולת ליצור ערוץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה