דיגיטל וטק

ווטסאפ בפיצ'ר חדש: כך תמצאו את השיחות החשובות בקלות

לאחר השמועות, וואטסאפ מציגה פיצ'ר חדש בשם רשימות, שיאפשר לכם לארגן ולסנן את השיחות שלכם בצורה יעילה יותר. מה עומד מאחורי הפיצ'ר החדש, ואיך הוא ישדרג את חוויית השימוש שלכם? כל הפרטים על השדרוג שמחכה למשתמשי אנדרואיד בקרוב
רפאל בן זקרי |  1
וואטסאפ (צילום shutterstock)
וואטסאפ ממשיכה לשדרג את חוויית המשתמש שלה בקצב חסר תקדים, והפעם היא מתמקדת במציאת שיחות חשובות בקלות רבה יותר, במטרה להקל עליכם במציאת שיחות חשובות בקלות ובמהירות. בחודש שעבר, גרסת בטא של וואטסאפ לאנדרואיד הציגה פיצ'ר חדש בשם "רשימות" (Lists), שמאפשר ליצור רשימות ולהוסיף אליהן אנשים. למרות שהפיצ'ר היה זמין רק לבודקי מערכת פנימיים, כעת מתגלים פרטים חדשים על השימוש בו.
בדיווח חדש של WABetaInfo, נחשף אחד מהשימושים הראשונים של הפיצ'ר החדש. לפי הדיווח, בגרסת הבטא האחרונה של וואטסאפ לאנדרואיד, ניתן להשתמש ברשימות שיצרתם כפילטרים במסך השיחות. לדוגמה, תוכלו ליצור רשימה בשם "משפחה" ולהוסיף אליה את כל בני המשפחה שלכם. לאחר מכן, במסך השיחות, תוכלו למצוא את "משפחה" כפילטר, ובכך לראות רק את השיחות עם בני המשפחה שלכם.
מעבר לכך, מטא עשויה לנצל את הפיצ'ר הזה כדי להוסיף תכונות נוספות בעתיד. למשל, ייתכן שבעתיד ניתן יהיה להשתמש ברשימות גם לשיתופים של סטטוסים, כך שתוכלו לשתף סטטוס עם אנשים ברשימה מסוימת בלבד, ולשלוט בדיוק מי רואה אותו. אולם נכון לעכשיו, אין מידע רשמי לגבי מועד השקת הפיצ'ר לציבור הרחב, אך בהתחשב בהיסטוריה של השקת תכונות חדשות בוואסטאפ, ייתכן שנראה את הפיצ'ר הזה בגרסה היציבה של האפליקציה בתוך חודשיים-שלושה הקרובים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד העתק הדבק מטלגרם D: (ל"ת)
    המעתיקים בע"מ 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור