דיגיטל וטק

וואטסאפ בוחנת פיצ'רים חדשים: מה ישתנה בסטטוס?

וואטסאפ ממשיכה לשדרג את החוויה ובוחנת אפשרות ללייקים בעדכוני סטטוס ושיפור משמעותי באבטחה. איך הפיצ'רים החדשים ישפיעו על השימוש היומיומי שלנו באפליקציה?
רפאל בן זקרי |  1
וואטסאפ (צילום Shutterstock)
וואטסאפ ממשיכה לשדרג את חוויית המשתמש עם פיצ'רים חדשים, והפעם היא בוחנת אפשרות של לייקים לעדכוני סטטוס באפליקציית האנדרואיד שלה, יחד עם פיצ'ר נוסף לשיפור האבטחה והפרטיות.
לפי הדיווחים, בגרסת הבטא 2.24.17.21 של האפליקציה, המשתמשים יראו כפתור "לייק" בצורת לב ליד תיבת הטקסט של התגובה כאשר הם צופים בסטטוס, מה שיאפשר להם להביע את רגשותיהם לעדכון הסטטוס בצורה מהירה. כאשר מישהו יגיב לסטטוס שלכם עם לייק, תוכלו לראות זאת ברשימת הצופים בסטטוס, בדומה לפיצ'ר הקיים בסטוריז של אינסטגרם. כמו כן, וואטסאפ תאפשר למשתמשים לבחור אם הם רוצים לקבל התראות על תגובות לייק אלו.
במקביל, וואטסאפ מפתחת פיצ'ר נוסף המתמקד באבטחת המשתמשים. הפיצ'ר יאפשר חסימת הודעות מחשבונות לא מוכרים. במקרה שהפיצ'ר יהיה פעיל, וואטסאפ תחסום אוטומטית הודעות מחשבונות לא מוכרים אם הם חורגים מנפח מסוים של הודעות. פיצ'ר זה נמצא כרגע בשלבי פיתוח ראשוניים ועדיין אינו זמין למשתמשי הבטא, כך שעדיין לא ברור מתי הוא יושק לציבור הרחב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומה עם הודעות מתוזמנות?
    יוסי 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הודעות מתוזמנות - פיצ'ר בסיסי הקיים בכל אפליקציית sms פשוטה ולא קיים בווטסאפ. עד מתי?
    סגור