דיגיטל וטק

וואטסאפ עם פיצ'ר חדש ומפתיע: כך השיחות שלכם הולכות להשתנות

וואטסאפ משדרגת את חוויית השימוש עם Chat Themes, פיצ'ר חדש שיאפשר לשנות את המראה של השיחות בצורה ייחודית ואישית. מהו הפיצ'ר החדש, ואיך הוא עומד לשנות את הדרך בה אנו מתקשרים באפליקציה הפופולרית? כל הפרטים
רפאל בן זקרי |  1
וואטסאפ (צילום shutterstock)
וואטסאפ ממשיכה לשדרג את חוויית השימוש עם תכונות חדשות שמטרתן להעשיר את השיחות שלנו ולהפוך אותן לאישיות יותר. כחלק מהמאמצים של מטא לשלב בין יכולות האפליקציות השונות שלה, וואטסאפ עומדת להוסיף פיצ'ר חדש שנקרא Chat Themes, שיביא נגיעה של ייחודיות לכל שיחה.
הפיצ'ר נמצא כרגע בשלב הבדיקות בגרסאות הבטא האחרונות של האפליקציה, והוא צפוי לשנות את חוויית השימוש של משתמשי אייפון ואנדרואיד באמצעות הוספת ערכות נושא חזותיות לשיחות – בדומה לפיצ'ר שקיים באינסטגרם וב-Messenger.
בעוד שעד כה ניתן היה לשנות את רקע הצ'אט ולהחליף בין מצבי תאורה כהים ובהירים, הפיצ'ר החדש יאפשר גם שינוי צבע לבועות ההודעות, עם אפשרויות בחירה מתוך מגוון צבעים ותבניות אומנותיות, מה שיוסיף מראה ייחודי לכל שיחה. לפי הדיווחים, משתמשים יוכלו לבחור ערכת נושא ברירת מחדל שתוחל אוטומטית על כל השיחות שלהם, אם כי ייתכן שתתאפשר גם אפשרות לעקיפת ברירת המחדל ולשינוי ערכות נושא באופן פרטני עבור שיחות ספציפיות.
בזמן שערכות הנושא עצמן עדיין לא נחשפו, נראה כי וואטסאפ מתכוונת להביא מימד חדש ואסתטי יותר לשיחות שלנו. הפיצ'ר כבר נמצא בבדיקה בגרסאות הבטא גם לאנדרואיד וגם ל-iOS, מה שמצביע על כך שהוא יגיע לכלל המשתמשים בקרוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוצה כבר פונטים צבעוניים לבחירתי (ל"ת)
    מתי?????????? 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור