תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג נחרדת: "לאן הגענו, אלוהים ישמור"

המגישה התפוצצה בשל הדברים של קרן מרציאנו בחדשות 12 על העברת התקציב: "האוצר היה מעביר מדי שנה פירוט כתוב של טיוטת חלוקת התקציב על כל סעיפיה כולל חלוקת הכספים לפי ההסכם הקואליציוני וזו הפעם הראשונה שהם מסרבים להעביר. נקודה. כל תירוץ לא רלוונטי"
מערכת ice |  1
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
מגישת קשת 12 פאולה רוזנברג שיתפה את דבריה של העורכת הכלכלית של חדשות 12, קרן מרציאנו, לגבי ההסכמות על התקציב שאושר במהירות פז, כשהיא טוענת כי לא הייתה שקיפות רבה לגבי הכסף, לאן הולך הכסף, מהיכן המקור שלו ועוד.
רוזנברג כתבה בתקיפות: "הקשיבו לדיווח של קרן מרציאנו. זה נשמע כמו תסריט של ברית המועצות או קובה או מדינה דיקטטורית אחרת: אין נתונים מדוייקים על השימוש בכסף שלנו! שלנו!!! בתקציב המדינה".

עוד כתבה רוזנברג בפוסט שהעלתה לפייסבוק שלה: "שר האוצר לא חושב ששקיפות כלפי האזרחים זה קריטי, פשוט שנסמוך על החתולים שישמרו לנו על השמנת. לאן הגענו, אלוהים ישמור".
לסיום התנגחה עם עוקב שניסה לאתגר: "אין מקום בפיד לי לדעה שמצדיקה חוסר שקיפות של ממשלה עם הכסף של האזרחים שלה. אל תיקח את זה אישית, אני לא נותנת לפייק ניוז מקום ולכן מוחקת שוב את הדברים שכתבת. האוצר היה מעביר מדי שנה פירוט כתוב של טיוטת חלוקת התקציב על כל סעיפיה כולל חלוקת הכספים לפי ההסכם הקואליציוני וזו הפעם הראשונה שהם מסרבים להעביר. נקודה. כל תירוץ לא רלוונטי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיסים!
    אנצי! 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלה:תאבון גדול למיסים מצד אחד ושום חוש של אחריות מהצד השני-רונלד רייגן!
    סגור