תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג מזועזעת: "בוקר של אסון, תעצרו הכל"

בעקבות הרצח באשדוד, פאולה רוזנברג פתחה במונולוג כואב בתכניתה בקשת 12: "הדם של האישה הבאה שתירצח על הידיים שלכם נבחרי הציבור שלא מקדמים את החקיקה של האזיק האלקטרוני ומתעסקים בחקיקה נגד נשים בשרוולים קצרים במקום, הדם והביטחון של נשים מופקר"
מערכת ice |  2
פאולה רוזנברג (צילום אינסטגרם/ פאולה רוזנברג)
האירוע המחריד אמש (שלישי) בו על פי החשד גבר רצח את בת זוגו במכות פטיש, הצליח לזעזע לא מעט אנשי תקשורת. צוותי מד"א פינו את האישה לבית החולים אסותא בעיר, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. החשוד, שנמלט מהזירה. נלכד על-ידי המשטרה. פאולה רוזנברג פתחה עם הנושא הזה את תכניתה 'פאולה וליאון' בקשת 12.
״זה בוקר של אסון", פתחה רוזנברג, "מיד רציתי לראות מה קורה בכנסת ובממשלה ואם עושים דיון מיוחד ומיד ראיתי שמתעסקים שם בחוק דרעי ובהכנסת חמץ לבתי החולים, אני דורשת מהם לעצור הכל ולדאוג לביטחון האזרחים".

עוד אמרה: "הוכחתם לנו שכשמשהו חשוב לכם אתם יודעים לעבוד מהר, הדם של האישה הבאה שתירצח על הידיים שלכם נבחרי הציבור שלא מקדמים את החקיקה של האזיק האלקטרוני ומתעסקים בחקיקה נגד נשים בשרוולים קצרים במקום, הדם והביטחון של נשים מופקר. בן גביר הוא השר לביטחון לאומי וצריך לדאוג גם לאיומים מבית, לא רק איומים מבחוץ״
אורטל עמר כתבה על כך באינסטגרם שלה: "אני רק מזכירה לכם מה כתבתי אתמול ומה כתבתי לפני חודש. אנחנו נכשלים כחברה אנחנו נכשלים, מתי תבינו זה מתחיל באלימות מילולית עובר לפיזית ונגמר ברצח!".
עוד היא טענה: "מי שמעיז לקלל ולאיים בסוף יעשה מעשים קשים, המשוואה היא פשוטה ואנחנו נמשיך לתת לגברים בפריים טיים להגיד היא הוציאה אותו מדעתו, היא הרביעית בחודש וחצי האחרונים!!!! עד מתי משטרת ישראל עד הרצח הבא".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה קשור נשים בשרוולים קצרים???
    מישי 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החקיקה רצתה לעסוק בלבוש צנוע בכותל! בכותל! (כמו שבמסגד חולצים נעליים.) זאת אומרת, גם לא גבר במכנסיים קצרים! את הבנת את זה? הרי את נלחמת למען מטרה צודקת, אז למה את מכניסה התרסה שלא קשורה בכלל לעניין?
    סגור
  • 1.
    מזועזעת
    ניסים 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם אני????????????תרגעי.
    סגור