טלוויזיה

פאולה רוזנברג מתפוצצת מכעס: מי הרס לליאון את יום ההולדת?

המגישה חשפה בסטורי עצבני במיוחד: "מישהו שמאוד מאוד פגע בליאון והיה ברור שהוא לא מוזמן (העניין הובהר על-ידי בכל דרך אפשרית) הגיע ללא הזמנה!!!! האורח הלא מוזמן לא רק הגיע ונשאר שעות, הוא גם לא הביא מתנה ואפילו לא ברכה, חוצפה? אומץ? טיפשות?"
מערכת ice |  2
פאולה וליאון (צילום מסך קשת 12)
מגישת קשת 12 פאולה רוזנברג ערכה מסיבת הפתעה לבעלה ליאון רוזנברג לרגל יום הולדתו ה-50 והיא סיפרה לעוקביה ברשתות החברתיות על אירוע לא נעים בכלל שקרה עם אורח פשוט לא רצוי שהחליט להגיע ללא כל הזמנה.
פאולה סיפרה: "בתחילת הערב היה רגע דרמטי כמו בטלנובלות, מישהו שמאוד מאוד פגע בליאון והיה ברור שהוא לא מוזמן (העניין הובהר על-ידי בכל דרך אפשרית) הגיע ללא הזמנה!!!! אני לא קלטתי את אותו האיש, אבל ליאון קלט אותו תוך כדי שכולם מברכים והסתכל עלי במבט המום ושאל למה הוא פה. היו חמש דקות של הלם, אבל אחר-כך החלטנו להמשיך כרגיל ולשמוח על האנשים הכל-כך אוהבים וטובים שבאו לעטוף את ליאון".

עוד כתבה: "וגם החלטנו לא לבקש ממנו ללכת, כי אנשים מהסוג הזה ניזונים מכל סוג של תשומת לב: חיובית או שלילית. אז באמת שאחר-כך זה לא היה אישיו אפילו לא לרגע לאורך כל הערב המרגש הזה, מסתבר שאותו אדם שהגיע ללא הזמנה, נשאר כמעט עד סוף הערב, כך סיפרו לי למחרת חברים ובני-משפחה שיודעים על התנהגותו והיו בהלם כמונו בדיוק לראות אותו במסיבה. אני לא שמתי לב מתי הלך".
עוד תהתה: "מה גורם לאדם להגיע לאירוע שהוא לא הוזמן אליו? יש לכם השערות? מאיפה החוצפה? האומץ? הטפשות? לא יודעת איך להגדיר את זה. איך אותו אדם מתגבר על הבושה שכל האנשים סביב יודעים על מעשיו ויודעים שליאון לא רוצה אותו במרחב שלו, ועדיין בוחר להסתובב שם ולהישאר שעות ואפילו לבקש תמונות מהמפורסמים שבאירוע, כך סיפרו לי למחרת אותם אנשים. הצבת גבולות לעולם זה פרוייקט החיים הכי גדול שיש!".
לסיום כתבה: "אני גאה בליאון ובי שנהגנו באצילות ולא ביקשנו מאותו אדם ללכת, מתוך חמלה וקצת רחמים. ויחד עם זאת הצבנו גבולות. למחרת כתבתי לאורח הפולש הודעה שההתנהגות שלו היתה דורסנית ולא מכבדת את הגבולות של ליאון ושלי ושאין לי עניין לשוחח איתו על כך. רק שידע שלמעשיו יש השלכות. מה ההלם? האורח הלא מוזמן לא רק הגיע ונשאר שעות, הוא גם לא הביא מתנה ואפילו לא ברכה. חוצפה? חוסר מודעות? ניתוק? קמצנות חולנית?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הקמצנית והאורח בלי מתנה חוצפן (ל"ת)
    ויו 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שונא מתנות יחיה
    משה 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחח לא הביא מתנה
    סגור