טלוויזיה

פאולה רוזנברג ממשיכה להיעלם מהשידורים: "עוד יום חופש"

המגישה של 'פאולה וליאון' בקשת 12 נעדרה מהמסך ובעלה ליאון שהגיש לצד ריטה גולדשטיין שאמרה: "אני שומעת ביום חמישי ורמזתי לך שאני ביום ראשון, פאולה חופש נעים", ליאון השיב לה: "צריך להגיד שהכל טוב, היא מבררת שאת פנויה ולוקחת חופש"
מערכת ice |  1
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
היעדרות שלישית בחודש? תקופה לא רגועה ודי עמוסה עוברת על פאולה רוזנברג. לצד השידורים בקשת 12 לצד בעלה ליאון וההרצאה המוצלחת של השניים, היא עסוקה בעוד דברים אישיים כמו לימודים או הרצאות והיא נעדרה היום (ראשון) מהשידור בבוקר והוחלפה בריטה גולדשטיין בשל חופשה שהחליטה לקחת.
ליאון אגב אמר בפתח השידור כשהוא יושב ליד גולדשטיין: "שבוע מתחיל, פאולה בעוד יום חופש, מחר היא תהיה פה", גולדשטיין אמרה: "אני שומעת ביום חמישי ורמזתי לך שאני ביום ראשון, פאולה חופש נעים", ליאון השיב לה: "צריך להגיד שהכל טוב, היא מבררת שאת פנויה ולוקחת חופש"
רק לפני שבועיים המגישה נעדרה בגלל מחלה ושבועיים לפני כן כששוב נעדרה הסביר: "פאולה לא איתנו הבוקר כי אחת הבנות שלנו מרגישה לא טוב ומיד שאחת מהן לא מרגישה טוב היא מבטלת הכל. היא בת 15 ואמרתי לה שהיא סופר אמא והיא מוותרת על הכנסה ובכל זאת, היא אמרה לי שזה טבעי וככה אמא עושה. אני רוצה אגב לדעת מה דעתכם".
זו לא הייתה הפעם האחרונה כי רק לפני כמה שבועות נעדרה המגישה בשל מחלה בעצמה ובשל צורך לעבוד על פרויקטים אישיים שלה כשהיא בצפון, מנותקת מהוואטסאפ ומכל הרשתות החברתיות. היא אמורה אגב לחזור מחר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פאולה
    תנה, 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם אחת עשית טוב בחיים שנעלמת מהכל כולם שמחים את רכלנית בינלאומית היכן שתבואי יצחקו ממך תרדי למחתרת ותשארי לצמיתות בבית שרק בעלך יופיע הוא על רמה ואת דורסת אותו מרוב קנאות לעביר לפאולה שתלמידי פעם אחת להיות בוגרת
    סגור