משפט

אמיר חצרוני חושף: "אני הולך לעבוד בתביעה נגד ישראל בהאג"

אמיר חצרוני הטיל פצצה של ממש וחשף כי הוא עבר את השלב הראשון במיונים לבית המשפט בהאג, שם הוא מנסה להתקבל ולעבור כמתורגמן בתביעה שהגישה דרום אמריקה נגד ישראל בטענה ל"רצח עם": "מדובר בתביעה צודקת"
מערכת ice | 
אמיר חצרוני (צילום ויקיפדיה)
פרופסור אמיר חצרוני, ידוע בתור אחד שמדבר כמעט בכל הזדמנות נגד מדינת ישראל, העומדים בראשה וכמובן נגד חיילי צה"ל,  על אף שבמהלך המלחמה הוא מעט "התמתן". אלא שכעת, נודע כי חצרוני בדרך לעשות צעד דרמטי במיוחד נגד המדינה.
בראיון שערך הפרופסור ל"מעריב", הוא הטיל פצצה של ממש אחרי שחשף כי הוא עומד לעבוד בהאג בתיק שמתנהל נגד ישראל, אחרי שדרום אפריקה הגישה תלונה נגד ישראל על ביצוע "רצח עם בעזה".
אמיר חצרוני חשף כי הוא הולך לעבוד בבית המשפט בהאג בתביעה שמתנהלת נגד ישראל. חצרוני סיפר כי הוא עבר שלב מיון ראשוני לתפקיד המתורגמן בהאג. עוד טען חצרוני כי הוא עושה את זה בגלל שמדובר "בתביעה צודקת".
כזכור, רק בשבוע שעבר נודע כי חצרוני בדרך לקטוף ג'וב חדש, במסגרתו הוא ינחה תכנית מערכונים חדשה באתר "אחלה ניוז", תוכנית סאטירה משעשעת במיוחד בהגשתו של הפרופסור השנוי ביותר במחלוקת במדינה.
התוכנית הסאטירית החדשה תעלה עם פרקים קצרים, שיעלו רק ברשתות החברתיות. במסגרת התוכנית, פרופסור חצרוני ישאל את המרואיינים שאלות בזמן שאלה יקפצו על טרמפולינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה