טלוויזיה

אמיר חצרוני בג'וב מפתיע: זו התוכנית אותה יגיש בקרוב

פרופסור אמיר חצרוני, בדרך לקטוף ג'וב חדש, במסגרתו הוא ינחה תכנית מערכונים חדשה באתר "אחלה ניוז"
מערכת ice |  1
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
פרופסור אמיר חצרוני, בדרך לקטוף ג'וב חדש, במסגרתו הוא ינחה תכנית מערכונים חדשה באתר "אחלה ניוז", תוכנית סאטירה משעשעת במיוחד בהגשתו של הפרופסור השנוי ביותר במחלוקת במדינה.
על פי דיווח היום (שלישי) ב"מעריב", התוכנית הסאטירית החדשה תעלה עם פרקים קצרים, שיעלו רק ברשתות החברתיות. במסגרת התוכנית, פרופסור חצרוני ישאל את המרואיינים שאלות בזמן שאלה יקפצו על טרמפולינה.
כזכור, חצרוני עורר השבוע סערה אחרי ששיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות במצב אותו השאיר דירת ה- Airbnb ששכר בזמן שהותו בצרפת.  חצרוני השאיר דירה מטונפת ומלאה בזבל שזרוק בכל מקום. בתגובה לשיתוף זה הוא קיבל תגובות מעוקביו שקראו לו "הישראלי המכוער".
חצרוני השיב לעוקביו: "על זבל מקבלים זבל". בהמשך, הסביר למה הוא התכוון: "קודם כל לא היה שם מפתח, אני מגיע להיכנס אין מפתח, מתקשר אליהם לא קיימים אינם, אחרי חצי שעה חוזרים אליך תודה רבה".
חצרוני גם שיתף שלאחר שהצליח להיכנס לדירה הוא מצה סדינים מלוכלכים שלא הוחלפו מהדייר הקודם, פיצה במקרר שהיה ישנה מאוד וגם סבון ישן במקלחת. כשהביאו לו מגבות לטענתו של חצרוני הם היו קטנות מאוד וכשביקש מגבות נוספות נאמר לו שזה בתשלום נוסף. בנוסף לכך, התברר לו שאין דלת באמבטיה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה הוא לא בכלא ??? (ל"ת)
    רפי 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור