ויראלי

אמיר חצרוני בתגובה לעוקביו: "על זבל מקבלים זבל"

פרופסור אמיר חצרוני התארח בדירת Airbnb בצרפת וקיבל מעוקביו תגובות קשות בניהם קראו לו "הישראלי המכוער" מה הסיבה לכך? חצרוני השאיר את הדירה שהתארח בה מלאה בזבל ולכלוך
מערכת ice |  1
אמיר חצרוני (צילום ויקיפדיה)
"על זבל מקבלים זבל", זה מה שאמר פרופסור אמיר חצרוני לעוקביו אחרי ששיתף אותם את המצב שבו השאיר את דירת ה- Airbnb ששכר בזמן שהותו בצרפת. חצרוני השאיר דירה מטונפת ומלאה בזבל שזרוק בכל מקום. בתגובה לשיתוף זה הוא קיבל תגובות מעוקביו שקראו לו "הישראלי המכוער".
לאחר התגובות חצרוני שיתף את במצב שבה הייתה הדירה כשהוא נכנס אליה, "קודם כל לא היה שם מפתח, אני מגיע להיכנס אין מפתח, מתקשר אליהם לא קיימים אינם, אחרי חצי שעה חוזרים אליך תודה רבה." חצרוני גם משתף שלאחר שהצליח להיכנס לדירה הוא מצה סדינים מלוכלכים שלא הוחלפו מהדייר הקודם, פיצה במקרר שהיה ישנה מאוד וגם סבון ישן במקלחת. כשהביאו לו מגבות לטענתו של חצרוני הם היו קטנות מאוד וכשביקש מגבות נוספות נאמר לו שזה בתשלום נוסף. בנוסף לכך, התברר לו שאין דלת באמבטיה.

צילום: Instagram/@amir_hetsroni
חצרוני דרש פיצוי והם בתגובה ענו לו "התנצלנו", חצרוני ענה להם "מזה התנצלתם, אנחנו לא חברים, אני לקוח ולא רוצה להיות חבר שלכם, חברים יש רק באגד" לאחר מכן, נאמר לחצרוני שהוא לא נחמד ומשם הבעלים של הדירה הפסיקו לענות לו.

צילום: Instagram/@amir_hetsroni
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בוא נראה אותך גבר שוכר את הדירה שלי
    מעוז 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק תעיז להשאיר פירור על הרצפה אנקנק אותך כמו שאני מנקנק קפלניסטים שמטנפים את הרחובות
    סגור