תיירות

חשיפה מפתיעה: יחידת ה-Airbnb המיוחדת ביותר בארצות הברית

משפחה מעיירה קטנה במדינת איידהו בארצות הברית הצליחה לבנות את יחידת ה-Airbnb המדוברת והמיוחדת ביותר בעולם, וזו הסיבה למה
מערכת ice | 
Airbnb בבודפשט (צילום shutterstock)
עיירה שכוחת אל במדינת איידהו בארצות הברית, הפכה בחודשים האחרונים לסנסציה ולמקום עליה לרגל. אדם בן 55 קנה, קנה קרון רכבת שנבנה בשנת 1906 שיפץ אותו, והיום הוא משמש כ-Airbnb. בנו אייזיק שיתף בטוויטר את תהליך השיפוץ של הקרון וגם שיתף את עלויות הבניה.
 
קרון הרכבת בן 120 שנה שבעבר שימש להעברת דואר, מטען  ונוסעים. נמצא ל ידי אבא של אייזיק, הוא היה מוזנח ושורץ בחתולים. הקרון נקנה במחיר של 2,000 דולר. בקרון הושקעו 147 אלף דולר ועבודת השיפוץ לקחו כחמישה חודשים. האב והבן הפכו את הקרון המוזנח ליחידת Airbnb מושקעת ומיוחדת. כדי לבלות לילה ביחידה תצטרכו להיפרד מ350 דולר ללילה (1,300 שקלים).
אייזיק בן ה-27, עזר לאביו לבנות את היחידה המיוחדת וגם שיתף את תהליך השיפוץ. בראיון לניו יורק טייס אמר שתחילה "הקרון היה רקוב, שורץ חתולים, אך בעבודה קשה הצלחנו להפוך אותו למה שהוא היום". והוסיף "העץ היה רקוב, והאדמה הייתה חלקלקה".
 
הצלחת היחידה הפכה את העיירה הקטנה דיירי למקום עליה לרגל, שמגיעים אליו אנשים מכל העולם. "כשהתחלנו את הפרויקט, לא ציפינו שכל כך הרבה אנשים יגיעו. זה יצר מערכת אקולוגית חדשה בעיר, נפתחו עסקים חדשים כמו קצביה, מאפייה וחנות אומנות - כולם במבנים היסטוריים ששוחזרו עם המון אהבה. אנחנו מאושרים שהצלחנו לעזור לעיירה, אני מקווה שיותר אנשים יגיעו לבקר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה