ויראלי

פאולה וליאון בהלם: מי האורח שסירב לעזוב את האולפן?

במהלך התוכנית "פאולה וליאון" בקשת 12, אחד האורחים סירב לתת לצמד המגישים לסיים את האייטם עד שפאולה התייאשה: "יש לנו תוכנית טלוויזיה פה, אנחנו חייבים לסיים את השידור. ליאון אתה לוקח את זה מפה"
מערכת ice |  2
פאולה וליאון (צילום צילום מסך קשת 12)
כמדי בוקר גם הבוקר (שני) שודרה התוכנית "פאולה וליאון" בקשת 12. במהלך הפרק, שודר אייטם על נושא שינה, במסגרתו אירחו את יועץ השינה איציק פלד וערכו איתו ראיון בכל הנושא של שינה נוחה וחשיבות המיטות.
אבל רגע לא נעים קרה לקראת סוף השידור, כאשר צמד המנחים ניסו לסיים את האייטם אך איציק פלד משך אותם זמן רב ולא נתן להם לסיים את השידור. פאולה רוזנברג התעקשה שפלד יסיים לדבר, אך הוא הוסיף עוד ועוד מילים, עד שלבסוף היא אמרה לו: "יש לנו תוכנית טלוויזיה פה, אנחנו חייבים לסיים את השידור".
כל זה ממש לא הפסיק לפלד שהמשיך והמשיך, כאשר פאולה כבר התייאשה ואמרה לליאון: ליאון אתה לוקח את זה מפה". בסופו של דבר התוכנית יצאה לפרסומות והסאגה המשעשעת הסתיימה.
כזכור, באחד הפרקים האחרונים ששודרו במסגרת התוכנית פאולה וליאון בקשת 12, הייתה תקלה חמורה, כאשר צפצוף מחריש אוזניים נשמע ברקע למשך מספר דקות והקשה מאוד על הצופים, עד שהתקלה תוקנה בהצלחה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מקסימה
    גילת 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם שניכם זוג מקסים. את יפה מאוד פאולה עם הרבה חן. תשארי כמו שאת. מי שאומר לך אחרת, מקנה. ויש במה
    סגור
  • 1.
    נו באמת...
    י 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם העם בהלם שעדיין נותנים לכם במה
    סגור