בארץ

מקרה חמור במשרדי ארגון להב"ה: הטריד מינית קטינה - מה קיבל כעונש?

גבר בשנות ה-30 לחייו ייכנס לעונש מאסר של 11 חודשים לאחר שהואשם בביצוע מעשה בקטינה שנזקקה לעזרתו במשרד בהם הם עובדים
מערכת ice |  1
הטרדה מינית-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בית משפט השלום בירושלים הטיל על יצחק גבאי, גבר בשנות ה-30 לחייו שהורשע בביצוע מעשה מגונה בנערה בת 17, כ-11 חודשי מאסר ופיצוי המתלוננת ב-6,000 שקלים. המקרה החמור התרחש במשרדי ארגון להב"ה הנמצאים בירושלים.
על פי כתב האישום הנערה הגיעה בערב למשרדי הארגון כדי לבקש את עזרתו של הנאשם בתיקון המחשב. הנאשם הגיע למשרדה של הנערה ובזמן ש"עזר" לה לסדר אותו הוא התחיל לגעת בגבה, בחזה שלה ברגליה ובין רגליה וגם נישק אותה במצח ואמר לה שהיא יפה והוא נמשך אליה. הנערה ביקשה שיפסיק את המעשים אך הנאשם המשיך לעת בה ושאל אותה אם היא בטוחה שהיא רוצה שהוא יפסיק. כאשר הנערה ביקשה שנית שיפסיק, הנאשם התנצל וטען שהיצר השתלט עליו.
עוד נחשף, כי לאחר זמן מה הנערה שוב נתקלה בתקלה במחשב, ושוב פנתה לנאשם שהגיע למשרדה ועשה את אותם המעשים המגונים שעשה לפני כן. הפעם הוא עצר כאשר המנקרה של המשרד הגיע לאזור שבו שהו. לאחר המקרה הנערה הייתה נסערת, והיא נזקקה לטיפול נפשי.
התביעה דרשה עונש מאסר של שנה וחצי וטענה שהנאשם ביצע מעשים חמורים במתלוננת בעודה קטינה. עוד נטען שהנאשם ניצל את פערי הכוחות ביניהם, ועשה בה מעשים מגונים פעמיים למרות שהתנגדה לכך במפורש. עוד עלה כי בעבר הורשע גבאי מספר פעמים ואף ריצה עונשי מאסר.
הסנגור טען כי הנאשם ניסע בדרכו להתקרב אל הנערה והוא מעוניין בקשר אמיתי איתה. "הוא אמנם חדר לפרטיותה ללא הסכמתה, אך לא נעשה על ידו כל מעשה אלים או מבזה כלפיה"
שופט בית המשפט השלום בירושלים מוחמאד חאג' יחיא כתב על האירוע: "חומרת המעשים נגזרת גם מפערי הגילאים בינו לבין המתלוננת, כ-10 שנים ובעיקר – עובדת היותה קטינה במועד האירוע. החומרה נגזרת גם מיחסי הכפיפות בעבודה ופערי הכוחות שהיו ביניהם באותה עת. לא זו בלבד. נזכיר את העובדה שהוכחה במשפט לפיה, המתלוננת התנגדה מפורשות למעשי הנאשם עוד בהזדמנות הראשונה. אף שהוא התנצל לפניה בפעם הראשונה, הוא חזר לסורו בפעם השנייה"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביביסטים
    ציציפס 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הפלא
    סגור