ויראלי

לוסי איוב נפרדת מישראל? "אופציה שעלתה"

המגישה של תכנית ריאליטי הריקודים בקשת 12 עשויה לטוס עם בעלה איתי בר והילדה המשותפת של השניים נאיה לשלושה חודשים של התרעננות בחו"ל
מערכת ice | 
לוסי איוב (צילום רגב זרקה)
רוקדים מכוכבים תספוג עזיבה לא צפויה? המגישה לוסי איוב, שהיא אחת הטאלנטיות הלוהטת כרגע בערוץ קשת 12 עשויה לטוס עם בעלה איתי בר והילדה המשותפת של השניים נאיה לשלושה חודשים של התרעננות בחו"ל, כך על פי TMI.
איוב השיבה לשאלה בצורה מעט מתחמקת: “זה עדיין לא סופי, רק אופציה שעלתה". אך רק לפני כשבועיים בראיון ענק לחדשות 12, לוסי איוב, המגישה של 'רוקדים עם כוכבים' בשנתיים האחרונות בערוץ, סיפרה על הימים הקשים שאיימו על הקריירה שבנתה בהצלחה כה גדולה ומדוע הבת הקטנה שלה הצילה אותה מימים לא קלים כולל האפשרות להפרד מישראל.
איוב סיפרה: "7 באוקטובר תפס אותי בפחד מוות ובסיטואציה שבה כל האינסטינקטים החייתים פועלים. התחלנו לארוז תיק ולארגן את עצמנו לסוג של בריחה. איתי זומן למילואים ונסע לצפון כבר באותו יום בצהריים, ואני בעיקר זוכרת שהייתי אובססיבית לתעד את היום הזה. לא הפסקתי לצלם מהבוקר, ויש לי המון סרטונים בטלפון שצילמתי את נאיה, אותנו צופים בחדשות, של האריזות, של הנסיעה לחיפה להורים שלי כשברקע כל הדיווחים ברדיו. הרגשתי שאני חיה רגע היסטורי".

היא סיפרה על המשמעות של בתה נאיה בחייה כעת: "אני מרגישה שהיא נתנה לי כל כך הרבה כוח ותכלית. משהו לקום בשבילו בבוקר. אם לא הייתה לי את נאיה, אני לא חושבת שהייתי מסוגלת לתפקד. הבקרים היו הכי קשים כי הייתי מתעוררת ואומרת: 'אוקיי, עוד יום של הדבר הזה. ועוד יום, ועוד יום'. ובהתחלה גם לא היה ברור מתי איתי יחזור. היה לוקח לי שעתיים-שלוש עד שהתנעתי את היום ואז הייתי נכנסת
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה