השוק

אדם נוימן במהלך עולמי מפתיע: מה יקים לראשונה בערב הסעודית?

חברת הנדל"ן Flow שהקים הישראלי אדם נוימן רוכשת שלושה מבנים בריאד ביחד עם משקיעים נוספים. כזכור, איש העסקים הקים את Flow בהשקעה פרטית של 350 מיליון דולר, ולצידו השקיעה ענקית ההון סיכון העולמית אנדריסן הורוביץ 350 מיליון דולר נוספים
מערכת ice | 
אדם נוימן (צילום pexels, יוטיוב/ CBS Mornings)
איש העסקים הישראלי אדם נוימן מרחיב את חברת הנדל"ן למגורים שלו באופן גלובלי, ולראשונה יוצא מארה"ב ונכנס לפרויקטים חדשים בערב הסעודית.
חברת Flow אשר בסיסה נמצא במיאמי, משתפת פעולה עם משקיעים מקומיים כדי לפתח ולרכוש שלושה בנייני דירות בריאד, שיכילו כ-920 יחידות לאחר סיום הבנייה אותם החברה מתכוונת להשכיר. לדברי החברה הבניינים יהיו ברמת גימור גבוהה ויכילו את כלל המתקנים המקובלים בבנייני יוקרה – חדר כושר, ספא, בריכה וקונסיירז'. החברה גם תהווה הבעלים של הבניין וגם חברת הניהול בדומה למודל בארה"ב.
 
החברה תשתף פעולה עם משקיעים מקומיים לצורך הרכישה והפיתוח של שלושת הבניינים. כזכור, נוימן הקים את Flow בשנת 2022 בהשקעה פרטית של 350 מיליון דולר, ולצידו השקיעה ענקית ההון סיכון העולמית אנדריסן הורוביץ 350 מיליון דולר נוספים בשנת 2022 באמצעות קרן a16z. שווי החברה מוערך במעל למיליארד דולר.

אילוסטרציות הפרויקט בריאד ערב הסעודית: חברת Flow
נכון להיום, Flow מחזיקה בשישה בניינים בארה"ב, ומפעילה שניים מהם. החברה מתמקדת בבניית נכסים שמקשרים בין דיירים ומייצרת עבורם סביבה קהילתית שמשדרגת את נושא הדיור מעבר למגורים בלבד. אחד מבנייני הדירות בריאד כבר החל בפיתוח אשר צפוי להסתיים עד סוף השנה. השניים הנותרים ייפתחו עד הרבעון הראשון של 2025.

הבניינים בריאד יכללו יחידות מרוהטות לפי דרישה, ויתמקדו בקהל מגוון של תושבים מקומיים וזרים, כמו גם חברות המחפשות לשכור יחידות עבור עובדים. עבור הבניין שכבר נמצא בימים אלו בפיתוח, השכר הממוצע לדירה מרוהטת הוא 4,262 דולר לחודש, ולדירות שאינן מרוהטות 2,843 דולר לחודש.
לפני כחודש פורסם באתר Business Insider, כי חברת Flow עומדת לאבד את השקעותיה בבניין מגורים הנמצא בעיר נאשוויל בארצות הברית, זאת בעקבות הפסדים שהפרויקט רשם במהלך השנתיים האחרונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה