השוק

אדם נוימן שוכח מ-WeWork: זו העסקה המפתיעה של המיליארדר הישראלי

אדם נוימן, המיליארדר הישראלי שניסה לרכוש מחדש את WeWork ללא הצלחה, רכש את המגזין האמריקאי "וויילבון מגזין", שעוסק בתחומי הלייף סטייל וגלישת הגלים
מערכת ice |  2
אדם נוימן (צילום מתוך טוויטר CNBC, ויקיפדיה-דוד שי)
אדם נוימן, המיליארדר הישראלי שהקים את חברת חללי העבודה המשותפים וויוורק (WeWork), אותה ניסה לרכוש מחדש לאחרונה אחרי שהודח על ידי הדירקטוריון, ניסיון רכישה שלא צלח בסוף, חולש על תחום חדש לגמרי אחרי שביצע עסקה מפתיעה במיוחד, במסגרתה רכש את המגזין האמריקאי "וויילבון מגזין".
על פי הדיווח במגזין ביזנס אינסיידר (business insider) הפופולרי נטען כי נוימן רכש את המגזין הנחשב באמצעות מיזם הנדל"ן החדש שלו - פלואו. "וויילבון מגזין" עוסק בלייף סטייל ובגלישת גלים. למעשה, נוימן לוקח את התחביב שלו צעד אחד קדימה, שכן הוא ידוע בתור אהבתו לגלישת גלים, וכעת ישלוט באחד המגזינים הגדולים ביותר בעולם שעוסקים בנושא.
עדיין לא ברור מה תכניותיו לעתיד של נוימן ואיזה שינוי יעבור המגזין. כמו כן, סכום עסקת הרכישה לא נחשף. מה שכן ניתן לדעת בוודאות הוא שהמגזין האמריקאי "וויילבון מגזין", שיוצא בכל חודשיים לתפוצה עם גיליון חדש, ימותג מחדש תחת השם "דה פלואו טריפ" (The Flow Trip). על פי הדיווחים, המגזין ישמש כזרוע הנדל"ן של נוימן והחברה החדשה שהקים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי עדיין עושה עסקים איתו?
    אחד 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מנהל גרוע ולא אמין, צריך לזרוק אותו לעזאזל מכל המדרגות
    סגור
  • 1.
    מי עדיין עושה עסקים איתו?
    אחד 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מנהל גרוע ולא אמין, צריך לזרוק אותו לעזאזל מכל המדרגות
    סגור