השוק

אדם נוימן לא ירכוש את WeWork: מי הפיל את הקאמבק של איש העסקים?

אחרי שמייסד ומנכ"ל WeWork לשעבר, אדם נוימן, שהודח מהחברה לפני חמש שנים על ידי הדירקטוריון, ניסה להשתלט עלייה מחדש, בית המשפט קבע כי  מי שיתפוס את השליטה בסופו של דבר בחברה הם הנושים שמונו, שירכשו אותה תמורת 450 מיליון דולר אחרי שתעבור ארגון מחדש
מערכת ice | 
אדם נוימן (צילום יוטיוב TechCrunch)
מייסד ומנכ"ל WeWork לשעבר, אדם נוימן, שהודח מהחברה לפני חמש שנים על ידי הדירקטוריוןניסה להשתלט על החברה מחדש ולעשות קאמבק מרשים אחרי שהגיש הצעת רכישה על סך של יותר מחצי מיליארד דולר, זאת לאחר שהחברה הגישה בקשה לפשיטת רגל אחרי שקרסה בהכנסות וברווחים מאז הודח נוימן מתפקידו.
אלא שהיום (שלישי) נוימן חטף מכה קשה אחרי שנודע כי מי שיתפוס את השליטה בסופו של דבר ב-WeWork הם הנושים שמונו אחרי שהחברה הודיעה על פשיטת רגל, כאשר בית המשפט לפשיטת רגל שבניו ג'רזי, ארצות הברית, אישר את מתווה העסקה. ההשתלטות של הנושים על החברה תגיע אחרי שהיא תעבור ארגון מחדש והם ישקיעו עבור כך 450 מיליון דולר.
 
אז מי הם אותם נושים? ובכן, מדובר בעיקר בחברת יארדי סיסטמס, ספקית טכנולוגיות נדל"ן, שתזרים עבור השלמת העסקה סכום של 337 מיליון דולר שיקנה לה שליטה של 60% בחברה. את 113 מיליון הדולרים הנוספים תשלם קבוצת קרנות גידור נפרדת, שתקבל 20% מהחברה. גופים המחזיקים ב-4 מיליארד דולר מהחוב של החברה לפני פשיטת הרגל יקבלו את 20 האחוזים הנוספים. בכך למעשה תם ניסיון הקאמבק של איש העסקים הישראלי אל החברה אותה ייסד בעצמו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה