משפט

הרופאה החשודה בהפקרת רפאל אדנה מאוימת ברצח: "שאלוהים ישלם לך"

בין הכתובות הקשות שפוזרו במרפאה שלה, שהושחתה על ידי אלמונים, נכתב: "שאלוהים ישלם לך ותקבלי את כל הרוע והעונש הכי גדול בעולם", אלמונים שלחו לטלפון האישי שלה הודעות קשות: "אני מאוד מקווה שיש לך ילדים, כי אני מאחלת לך שהם ימותו באותה הדרך"
מערכת ice |  1
תאונת דרכים-אילוסטרציה (צילום freepik)
סערת רפאל אדנה ז"ל מסרבת להרגע. הרופאה שחשודה לכאורה בהפקרתו של הילד שנהרג בתאונת פגע וברח, ד"ר היידי פסלר גילתה אמש (שלישי) שמרפאת השיניים שלה בשרון הושחתה על ידי אלמונים שפרצו אליה. לטענתה היא סובלת מהתנכלויות וחוששת לחייה.
על אף ההד הציבורי, בפרקליטות ובמשטרה הבהירו בצורה חדה וברורה כי הרופאה אינה חשודה והוכח שאינה הייתה ברכב שפגע ברפאל בנתניה. כאשר הטענות אינן נכונות מיסודן לאחר שאיכון הטלפוני הראה שלא הייתה באזור. מי שנהגה ברכבה הייתה האמא שלה שנסעה בו.

בין הכתובות הקשות שפוזרו במרפאה שלה על פי חדשות 12: "שאלוהים ישלם לך ותקבלי את כל הרוע והעונש הכי גדול בעולם", אלמונים שלחו לטלפון האישי שלה הודעות קשות: "אני מאוד מקווה שיש לך ילדים, כי אני מאחלת לך שהם ימותו באותה הדרך".
בעוד החקירה הובילה לכך שהפרקליטות סגרה את התיק נגד ד"ר פסלר מחוסר אשמה, יש כוונה להאשים את אמא שלה בעבירת הפקרה. מדובר בסעיף מופחת לאחר שהתברר כי התאונה הייתה בלתי נמנעת למרבה הצער. בציבור האתיופי עורכים מחאות קשות נגד הפרקליטות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפרקליטות משקרת בעין גסה
    פ א נהריה 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארץ ישראל הראשונה זה אשכנזים ארץ השניה זה הספרדית ארץ השלישית זה האתיופים איפה ואיפה פרקליטות נוכלת והם משקרים אני לא מאמין לשום מילה שלך גם המערכת המשפטית מושחתת
    סגור