בארץ

תומא סלימאן בהתבטאות מקוממת: "טבח בלבנון, עזה סובלת"

ח''כ עאידה תומא סלימאן טענה כי "עזה עדיין סובלת תחת הפצצות" וכן על פעולות צה''ל בלבנון ""טבח בדרום לבנון. אותן תמונות מזעזעות שראינו בתחילת המלחמה בעזה, אותה זוועה, אותה תמיכה עיוורת". ח''כ הר מלך: "גיס חמישי בכנסת ישראל"
דורון בלוך | 
עאידה תומא סלימאן (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן (חד''ש) התייחסה לפעולות צה''ל בלבנון וברצועת עזה, והתבטאה באמירה מקוממת כנגד צה''ל. ובתגובה חברי כנסת לא נותרו אדישים והשיבו לה בזעם.
בדבריה, אמרה ח''כ סלימאן "טבח בדרום לבנון. 270 הרוגים—וזה רק המספר הראשוני. מאות עדיין קבורים מתחת להריסות, ומעל ל-800 פצועים. אותן תמונות מזעזעות שראינו בתחילת המלחמה בעזה, אותה זוועה, אותה תמיכה עיוורת. נשים, ילדים וזקנים חפים מפשע נמחצים תחת הפצצות. כמה דם עוד יישפך עד שיבינו פה שמלחמה לא תביא שום ביטחון?".
עוד הוסיפה לומר "תושבי הצפון כבר שנה בריצה למקלטים, מפונים רחוקים מהבתים שלא לדבר על הפצועים והאבדות ועכשיו הממשלה מכניסה עוד אזרחים למעגל הסכנה. המלחמה הזו מביאה רק הרס ופשעים, לא שלום ולא ביטחון" וכן הוסיפה לתהות "עזה עדיין סובלת תחת הפצצות, והמשבר ההומניטרי מחמיר. אין מקום בטוח, גם המפונים מופצצים באוהלים שלהם, חשופים לרעב, מחלות, וגשמים. בגדה הכבושה, המתנחלים תוקפים ומוליכים אימה יום אחרי יום. האם כל זה החזיר את החטופים?".
בסוף דבריה אמרה סלימאן "נתניהו מוביל את המדינה לשפל חדש, מתוך אינטרסים אישיים בלבד. הוא בורח מהצעת עסקת חטופים, בורח מאחריות, ומסכן את כולנו במלחמות כדי להציל את הקריירה שלו. תתעוררו! תתנגדו!".
בתגובה לכך, אמרה ח''כ לימור סון הר  מלך "ככה נשמע גיס חמישי בכנסת ישראל. אויבי ישראל בכנסת ישראל. מתי כבר נבין?" כמו כן, במהלך דיון בוועדת הכספים, הטיח ח''כ צבי סוכות לסלימאן "אם בזמן שיש מיליון ישראלים תחת אש את בוחרת להאשים את ישראל בטבח - לכי ללבנון. את בצד של האויב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה