בארץ

חברת הכנסת זועמת: "חיי אזרחינו קודמים לחופש התנועה של האויב"

 במהלך בדיקת צה''ל על דיווח של אירוע חטיפה חה''כ לימור סון הר מלך התבטאה כנגד מדיניות והתנהלות פיקוד המרכז בנושא, זאת שלאחר מכן הסתמן כדיווח שווא. "מדיניות מפקירה של פיקוד מרכז המעדיפה את חופש התנועה של האויב על פני ביטחון אזרחינו"
דורון בלוך |  2
לימור סון הר מלך (צילום פלאש 90)
במהלך האירוע החריג אתמול בערב (שני) , בו כוחות צבא הוקפצו ביו''ש בעקבות דיווח על אירוע חטיפה סמוך לצומת תפוח, אירוע שלאחר בדיקה הסתמן כדיווח שווא, כפי שמובא כאן בהרחבה, חברת הכנסת לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) מתחה ביקורת חריפה מדיניות מערכת הבטחון בעניין, ותמהה על יעילות התגובה לאירוע.
"כבר חצי שעה אנחנו בתוך אירוע שעלול להיות אירוע חמור ביותר, הפרטים אמנם עדיין בבדיקה אבל איך ייתכן שבמשך כל כך הרבה זמן לא מצליחים למצוא קצה חוט של רכב שנוסע בכבישים ראשיים בשומרון?" שאלה חה''כ הר מלך והשיבה "המציאות ההזויה הזאת מתאפשרת בגלל מדיניות מפקירה של פיקוד מרכז המעדיפה את חופש התנועה של האויב על פני ביטחון אזרחינו".
עוד הוסיפה חה''כ הר מלך לטעון "הסרת המחסומים ביהודה ושומרון מסכנת את הביטחון של כולנו! וזה עוד מבלי להתייחס לכמות המחבלים שרצחו בחודשים האחרונים וחמקו בחזרה לתוך הכפרים מבלי להיתפס".  וסיימה את דבריה באמירה "חיי אזרחינו קודמים לחופש התנועה של האויב".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סון הר מלך
    אני 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיי אזרחינו חשובים יותר מחופש התנועה של נוער הגבעות המתועבים כמוך
    סגור
  • 1.
    משחיסטית
    לא היתה חטיפה 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חהכ המשיחיסטית וההזויה מוציאה הודעות על חטיפה שלא היתה
    סגור