ויראלי

יעל בר זוהר מתרגשת: "חייבים לראות את התשובה לטינופת הזה"

בר זוהר כתבה: "אתם חיים לראות את תשובתו של ראש עיריית ברלין לטינופת הזה. מרגש ברמות, מזל שיש כמה יחידי סגולה בעולם שרואים את האמת כמו שהיא", והוסיפה תיוג של יוסף חדאד  וכתבה: "לשירותך תמיד"
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
אחרי שיעל בר זוהר התרגשה מהיום המאושר שלה ושל בעלה גיא זוארץ, כשציינו יום נישואין 19 ושיתפה את אהבתה בסדרת סטוריז שהעלתה לאינסטגרם שלה לעיני מאות אלפי העוקבים, היא שוב חזרה לעסוק במלחמת חרבות ברזל.
בר זוהר כתבה: "אתם חיים לראות את תשובתו של ראש עיריית ברלין לטינופת הזה. מרגש ברמות, מזל שיש כמה יחידי סגולה בעולם שרואים את האמת כמו שהיא", והוסיפה תיוג של יוסף חדאד  וכתבה: "לשירותך תמיד".
עוד היא הוסיפה על רקע הסרטון שמראה איך ראש עיריית ברלין עונה לאדם ששואל איך מעזים לתלות דגל ישראל על בניין העירייה בזמן שלשיטתו של השואל מתרחש רצח עם בעזה: "לא מוותרים על אף אחד ואחת מהם. כל הכבוד לראש עיריית ברלין, בא לי לחבק אותו. תודה".
כזכור, אמש בר זוהר שיתפה: "לפני 19 שנה בדיוק, ב-22.9.2015, התחתנו במושב לימן שבצפון. מושב קסום וירוק שבחרנו לערוך בו את טקס החופה האינטימי שלנו. מהי היה מאמין בכלל שהיום כל התושבים שלו יהיו מפונים קרוב לשנה".

היא כתבה על רקע התמונה מתוך אלבום החתונה: "מזל טוב אהוב שלי, רק תהיה לי בריא. תודה עלייך, תודה על הילדים הנפלאים שלנו, תודה על המשפחה שהקמנו, תודה על המשפחה שאתה עבורי, תודה שבזכותך אני אדם טוב יותר".
היא המשיכה ובירכה: "תודה על החברות שלנו, על השותפות והמסירות. מאחלת לנו ולכל העם שלנו ימים של אהבה ושקט וביטחון. ביטחון פיזי קיומי וביטחון בלב שאנחנו שייכים למקום ששומר עלינו ושאנחנו מוגנים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה