דיגיטל וטק

סמסונג לא משדרגת: ה-S25 ימשיך להשתמש במצלמה הישנה?

דיווחים חדשים חושפים שסמסונג תמשיך להשתמש בחיישן ה-50 מגה-פיקסל שהופיע לראשונה ב-Galaxy S22 גם בדגמי ה-S25 וה-S26. המידע מהמדליף המוכר Ice Universe מצביע על כך שהציפיות לשדרוג משמעותי במצלמות ייאלצו להמתין. האם זה מה שימנע מכם לשדרג?
רפאל בן זקרי | 
Galaxy S24 (צילום Shutterstock)
הפעם האחרונה שבה סמסונג עדכנה את חיישן המצלמה בסדרת הדגל שלה, Galaxy S, הייתה ב-2022, עם השקת ה-Galaxy S22. מאז, נראה שהחברה מתכננת להמשיך להשתמש באותו חיישן גם בדורות הבאים, כאשר דיווח חדש מצביע על כך שה-Galaxy S25 וה-Galaxy S26 יצוידו באותו חיישן 50 מגה-פיקסל שהופיע בשלושת הדורות הקודמים.
בזמן השקת ה-Galaxy S22, החיישן החדש החליף את חיישן ה-12 מגה-פיקסל ששימש בדגמים הקודמים, והשדרוג נחשב אז לפריצת דרך משמעותית. אך כעת, לאחר מספר דורות בהם לא הוחלף החיישן, גוברות הציפיות לשדרוג נוסף, שלפי הדיווחים לא יגיע בקרוב. אותו חיישן משולב גם בדגמי ה-Galaxy Z Fold 4, Fold 5 וה-Fold 6, מה שמראה שסמסונג שומרת על עקביות טכנולוגית במצלמות שלה, במקום לשדרג אותן.
המידע על כך שהחיישן ימשיך גם ב-Galaxy S25 מגיע מהמדליף המוכר Ice Universe, שזוכה לאמינות רבה בתחום ההדלפות על מכשירי סמסונג. עם זאת, בעבר נטען כי ה-S25 יגיע עם מצלמה משופרת, ולכן נותר להמתין להכרזה הרשמית כדי לראות את השינויים בפועל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה