דיגיטל וטק

סמסונג מתכוננת להכרזה: השיפור בחיי הסוללה שיגיע לגלקסי S25

סמסונג מתכוננת לחשוף את ה-Galaxy S25 Ultra בשנה הבאה, ועל פי דיווחים, הוא יכלול את המעבד החדש של קוואלקום המיועד למכשירי אנדרואיד מתקדמים ויציג יעילות אנרגטית גבוהה, מה שיאפשר למכשיר לפעול בטמפרטורות נמוכות ולהציע חיי סוללה משופרים. האם זה השדרוג שכולנו חיכינו לו?

רפאל בן זקרי |  2
Galaxy S24 (צילום Shutterstock)
סמסונג מתכוננת לחשוף את ה-Galaxy S25 Ultra בשנה הבאה, וצפויה להציג בו את המעבד החדש של קוואלקום, ה-Snapdragon 8 Gen 4. המעבד המיועד למכשירי אנדרואיד מתקדמים יוצג בכנס Snapdragon שייערך באוקטובר הקרוב, כאשר יצרנית השבבים תתמקד הפעם בעיקר ביעילות האנרגיה של המעבד מאשר בביצועים.
מדליף ויאטנמי דיווח כי מבחני הבדיקה הפנימיים של Snapdragon 8 Gen 4, שיוצר על ידי TSMC בתהליך N3E (דור שני של 3 ננומטר), הציגו ביצועים מרשימים של יחידת עיבוד הגרפיקה (GPU) מסוג Adreno 750. ביצועי ה-GPU היו דומים לביצועי ה-GPU במעבד Dimensity 9300 של MediaTek, אך צריכת האנרגיה הייתה נמוכה בחצי מהמעבד של MediaTek.
אם סמסונג תבחר במעבד הזה עבור ה-Galaxy S25 Ultra, החדשות הטובות הן שצריכת האנרגיה המופחתת תאפשר למכשיר לפעול בטמפרטורות נמוכות יותר ולהציע חיי סוללה משופרים. עם זאת, מבחני הביצועים של ליבות ה-CPU המותאמות אישית מסוג Oryon של Snapdragon 8 Gen 4 מראים שיפור חד-ספרתי בלבד בהשוואה למעבדים מהדור הנוכחי, כגון Snapdragon 8 Gen 3.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טלפון
    amico 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להחליף טלפון עד שיוסיפ יכולות קליטת לווין
    סגור
  • 1.
    ..
    .. 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין כמה הוא יעלה
    סגור