תיירות

גל ביטולי הטיסות נמשך: ענקית התעופה בורחת לחלוטין מנתב"ג

ענקית הלואוקוסט "וויזאייר" ביטלה את טיסותיה לישראל מכל יעדיה באירופה. נוסעים יקבלו הודעות ביטול בשעות הקרובות ומי שאמור היה לטוס, יצטרך למצוא חלופה, כאשר גם לא ברור עד מתי האיסור של וויזאייר
מערכת ice |  1
מטוס וויז אייר (צילום יח"צ)
לאחר תקופה של הפסקת טיסות בעקבות המצב הביטחוני, חברות תעופה בינלאומיות מתחילות בהדרגה לחדש את פעילותן בישראל וכעת נוחתת מכה כבדה במיוחד על התיירים מישראל כשאחת החברות הפופולריות ביותר מפסיקה לחלוטין את הגעותיה לנתב"ג.
ענקית הלואוקוסט "וויזאייר" ביטלה את טיסותיה לישראל מכל יעדיה באירופה. נוסעים יקבלו הודעות ביטול בשעות הקרובות ומי שאמור היה לטוס, יצטרך למצוא חלופה, כאשר גם לא ברור עד מתי האיסור של וויזאייר.
אחרי שמספר חברות הודיעו בימים האחרונים שהן חוזרות לישראל, דווקא ענקית התעופה לופטהנזה, הודיעה הערב (שני) כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל לפחות עד ה-14 באוקטובר 2024. 
בעקבות ההודעה של לופטהנזה, גם חברות התעופה הנוספות בקבוצה, בהן אוסטריאן איירליינס, סוויס איירליינס, בריסל איירליינס ויורוווינגס, לא יחזרו לטוס לנתב"ג וממנו לפחות עד ה-14 באוקטובר, זאת בשל המתיחות הביטחונית. בנוסף על כך, גל חברת לוט הפולנית הודיעה כי היא מפסיקה את הטיסות שלה לפחות עד ה-25.9 כולל.
דובר קבוצת לופטהנזה הגרמנית שוחח הערב עם "דה מרקר" בנוגע להארכת ביטולי הטיסות לישראל, וטען כי ההחלטה הגיעה אחרי הארכת מצב שערכו בחברה. הארכת ביטול הטיסות נוגעת בעוד מגוון יעדים במזרח התיכון, בהם גם בירת איראן - טהרן. בנוגע לבירת לבנון, ביירות, הארכת הטיסות של לופטהנזה הינה עד ה-26 באוקטובר, ולא עד ה-14 באוקטובר בדומה לתל אביב וטהרן.
עוד טען דובר קבוצת לופטהנה כי חברת התעופה הגרמנית "מציעה לנוסעים שמושפעים מהביטולים אפשרות לביטול הכרטיסים ללא עלות או להזמנה מחדש". בכל מקרה, אם אתם טסים בקרוב לחו"ל, חשוב מאוד שתבדקו מול חברות התעופה שלכם מה קורה עם הטיסות, שכן ייתכנו שינויים רבים בלוח הטיסות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם בעיתות רגיעה אי אפשר לסמוך על וויזאייר
    גדעון 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי מדיניותה תמיד הייתה זילזול בנוסעים כדי למקסם רווחים. גם עתה, המלחמה היא תירוץ, לא סיבה. הבנתי זאת מראיון עם המנכ"ל לפני 4 שנים.
    סגור