כסף וצרכנות

רשות המסים בבשורה מדאיגה: זה מה שיקרה היום

מרשות המסים נמסר כי שורה של סניפים בצפון סגורים לאור ההסלמה: "ניתן לפנות למשרדי הרשות, לקבלת שירות, באמצעות מערכת הפניות באתר  רשות המסים ולקבל מגוון שרותים באמצעות השירותים המקוונים באתר. אנו מתנצלים על אי הנוחות ומקווים לחזרה מהירה לשגרה"
מערכת ice | 
רשות המסים (צילום shutterstock)
לאור המצב הבטחוני ובהתאם להנחיות פיקוד העורף,  לא תתקיים ביום שלישי 24.9.24  קבלת קהל ביחידות רשות המסים  בישובים הבאים: חיפה, צפת, עכו, כרמיאל, עפולה, טבריה, נצרת ונוף הגליל
מרשות המסים נמסר: "ניתן לפנות למשרדי הרשות, לקבלת שירות, באמצעות מערכת הפניות באתר  רשות המסים ולקבל מגוון שרותים באמצעות השירותים המקוונים באתר. אנו מתנצלים על אי הנוחות ומקווים לחזרה מהירה לשגרה".

במקביל, לאור המצב הביטחוני השורר במדינת ישראל, החליט מנהל רשות המסים, שי אהרונוביץ, על מתן הקלה לעוסקים החייבים בדיווח מפורט אשר מועד הדיווח חל ב-23.09.2024. עוסקים אלה שלאור המצב יגישו וישלמו את הדו"ח התקופתי עד ליום ה-26.09.2024 לא יחויבו בהפרשי הצמדה, ריבית וקנסות.
רק לאחרונה, קרן הפיצויים ברשות המסים פתחה את האפשרות להגיש תביעה במסלול מחזורים לחודשים יולי-אוגוסט 2024 עבור בעלי עסקים בישובים שפונו ובאזור שמוגדר כ"אזור שנפגע בחודשים יולי-אוגוסט 2024" בתקנות. בהמשך תפתח האפשרות להגשת תביעה במסלול שכר לתקופה זו, ובעלי העסקים יוכלו לבחור האם להגיש תביעה במסלול מחזורים או שכר. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה