בריאות

טרגדיה בעולם העסקים: מנכ"ל חברת הענק נפל למותו בגיל 40

מנכ"ל Opiniion ג'סטין בינגהם, נפל מגובה של כ-60 מטרים בעת שטייל עם קבוצת מטפסים באזור המכונה "קניון היפס"
מערכת ice | 
הנהלה-אילוסטרציה (צילום freepik)
ג'סטין בינגהם, מנכ"ל חברת התוכנה Opiniion בן 40, נהרג בסוף השבוע האחרון בעת טיפוס בפארק הלאומי ציון שבמדינת יוטה. בינגהם נפל מגובה של כ-60 מטרים בעת שטייל עם קבוצת מטפסים באזור המכונה "קניון היפס". צוותי חילוץ הוזעקו למקום, אך למרבה הצער לא הצליחו להציל את חייו.
בינגהם היה ידוע כמנהיג מעורר השראה וכאדם בעל תשוקה עזה לטבע ולהרפתקאות. חברת Opiniion, המתמחה בפתרונות ניהול נכסים, אישרה את מותו ומסרה כי "ג'סטין היה חזונר שהאמין בכוחם של קשרים אמיתיים, הן עם לקוחותינו והן בתוך הצוות שלנו. מחויבותו ליצירת יחסים משמעותיים השאירה חותם בל יימחה על כל מי שזכה להכירו".

דווין שורטלף, נשיא ומנהל התפעול של החברה, הוסיף: "ג'סטין לא היה רק מנהיג ב-Opiniion - הוא היה מנטור, אבא וחבר לרבים מאיתנו. הוא האמין שהיחסים שאנו בונים הם מה שהופך את העבודה הזו למשמעותית, והוא באמת חי את זה בכל יום".
התאונה הטרגית התרחשה בשעה 18:00 בערך ביום שבת, כאשר בינגהם טייל עם שלושה מטפסים נוספים. הקבוצה פעלה בהתאם למסלול המאושר שלהם. צוות החיפוש וההצלה הטכני של פארק ציון הלאומי ומשרד השריף של מחוז וושינגטון הגיעו לזירה והעניקו טיפול רפואי חירום, אך למרבה הצער ללא הועיל.
ג'ף ברדיבו, מפקח פארק ציון הלאומי, הביע את תנחומיו למשפחה ולחברים של בינגהם. בינתיים, פארק ציון הלאומי ומשרד השריף של מחוז וושינגטון ממשיכים לחקור את הגורם המדויק למותו של בינגהם. האירוע הטרגי מדגיש את הסיכונים הטמונים בפעילויות אתגריות בטבע, ומזכיר לנו את חשיבותם של אמצעי הבטיחות והזהירות בעת טיפוס וטיולים באזורים מסוכנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה