דיגיטל וטק

ענקית התוכנה בבשורה ענקית לעובדיה בישראל: תעניק משכורת כפולה

אורקל העולמית תומכת בעובדיה בישראל: הודיעה כי כל עובד יקבל שתי משכורות בחודש הבא. החברה גם גייסה כ-12 מיליון שקל למגן דוד אדום בקמפיין תרומות עם עובדיה מחו"ל
מערכת ice | 
נדל"ן משרדים (צילום pngwing)
מנכ"ל השלוחה הישראלית של ענקית התוכנה אורקל, ערן פייגנבאום שלח מייל למאות עובדי החברה בישראל והודיע על הענקת מענק מיוחד, שיכלול משכורת נוספת לכל עובד כבר בתלוש השכר הקרוב. במייל פירט המנכ"ל פייגנבאום, כי המענק המיוחד הוא מהלך אחד מבין סדרה של פעולות תמיכה של אורקל במדינת ישראל ובמשק הישראלי בכלל, ובעובדי החברה בישראל בפרט.
"לפני שלושה שבועות נאלצה ישראל להיכנס למלחמה בעקבות תקיפה רצחנית של חמאס", כתב פייגנבאום במכתב לכלל עובדי החברה. "הזוועות שהתפתחו, וגודלן, הותירו אותי הרוס לחלוטין. העדיפות מספר אחת שלנו תמיד הייתה להבטיח את הביטחון והרווחה שלכם. מאז תחילת המלחמה, אנחנו עובדים יחד עם עמיתינו בעולם כדי לסייע למי שזקוק לעזרה דחופה".
"עסקנו בפינוי משפחות שלמות של עובדים מאזור המלחמה, בארגון טיסות לעובדים שנזקקו לסיוע מידי ובמתן תמיכה כלכלית למתמודדים עם המצבים המאתגרים ביותר. מאמצים אלה משלימים את הפעילות השוטפת שלנו במטרה להקל על הקשיים שנגרמו כתוצאה מהמלחמה הזו.

"מתוך הכרה באותם קשיים, אורקל תספק תמיכה כספית לכל עובד בישראל בצורת תשלום נוסף חד פעמי של שכר. תשלום זה ישולם בימים הקרובים לחשבון הבנק שלכם. התשלום הזה הוא תוספת לשכר הרגיל שלכם מ-אורקל, ואנו מקווים שהוא יספק תמיכה נוספת לכם ולמשפחותיכם במהלך תקופה קשה זו. 
"מאז מתקפת הטרור, אורקל והנהגתה עומדים איתנים בתמיכתם בישראל בכל הפלטפורמות והאתרים החברתיים. התמיכה הבלתי מעורערת הזו נמשכה בקמפיין תרומות שיזמה אורקל בשיתוף עם עובדיה העולמיים, שהביא לאיסוף של כמעט 12 מיליון שקלים עבור מגן דוד אדום. תרומות מעמיתינו ברחבי העולם ממשיכות לזרום, ואנו מרחיבים בעקביות את מספר ארגוני הצדקה שאנו מסייעים להם. 
"כמו כן, הענקנו לממסד הביטחון הישראלי תמיכה טכנולוגית ועזרנו להן לתת מענה לצרכים טכנולוגים מיידיים. עסקנו רבות גם בהענקת תמיכה לאנשים שפונו מהדרום; אימצנו משפחות השוהות כיום בכפר סבא ותרמנו מחשבים ניידים ומזון לטובת הילדים שם. בקרוב נשיק נתרום צעצועים רבים לילדי העוטף במטרה להעלות חיוכים על פניהם. כמובן, התרומות האישיות שלכם כחלק מהחברה האזרחית של ישראל היו לא פחות מהשראה, מה שגרם לכולנו להיות גאים באנשים המדהימים שיש לנו באורקל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה