שיווק ופרסום

אורקל תורמת מיליונים למד"א ומודיעה על גיוס תרומות עולמי

אורקל ישראל הודיעה על תרומה גדולה של מיליון דולר למד"א. בנוסף, החברה הודיעה על קמפיין עולמי נרחב לכל 150 אלף העובדים בחברה למטרת גיוס תרומות נוסף למגן דוד אדום 
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
מטה אורקל העולמי פרסם הודעת גינוי חריפה למעשה הטרור הנפשע כנגד אזרחיות ואזרחי ישראל והצהיר שיעמוד לצד ישראל בשעה הקשה שלה. בהודעה שפרסמה החברה העולמית נאמר כי אורקל עומדת לצידה של מדינת ישראל במאבקה בטרור, ובהגנה על אזרחיה ומסייעת לה במגוון דרכים להתמודד עם מצב החירום במדינה.
אמש אורקל הודיעה כי תתרום למגן דוד אדום מיליון דולר. בנוסף, יצאה אורקל בקמפיין עולמי נרחב לגיוס תרומות למגן דוד אדום. אורקל פנתה ל-150 אלף עובדי החברה ברחבי העולם, על מנת להתגייס לקמפיין התרומות והתחייבה להכפיל את התרומה ולתרום סכום זהה על כל סכום שיגויס במסגרת הקמפיין, ללא כל הגבלה.
אורקל תומכת בשעות קשות אלו גם במאות העובדים והעובדות שלה בישראל, שמהם גם תושבי הדרום וגם עובדים שגויסו לשירות מילואים פעיל, ומסייעת להם במגוון דרכים.
לדברי ערן פייגנבאום, מנכ"ל אורקל ישראל: "אורקל עומדת לצד ישראל במאבקה הבלתי מתפשר בטרור. אנחנו מעמידים לרשות גופי המדינה והביטחון את מגוון היכולות הטכנולוגיות של אורקל וכן יוצאים בקמפיין גיוס כדי לסייע למגן דוד אדום במאמצי ההצלחה והחילוץ״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה