טלוויזיה

אחרי עדן גולן: לא תאמינו מי עשויה לייצג את ישראל באירוויזיון

אחרי ההצלחה של עדן גולן באירוויזיון, האודישנים של "הכוכב הבא" בקשת 12 יוצאים לדרכם, ומי שעשויה לייצג את ישראל בשנה הבאה היא לא אחרת מאשר כוכבת הרשת, אסתר אווקה, שתגיע לאודישנים במטרה אולי ללכת עד הסוף
מערכת ice | 
עדן גולן באירוויזון 2024 (צילום אינסטגרם/ עדן גולן, shutterstock)
עדן גולן רשמה בחודש מאי החולף הצלחה גדולה באירוויזיון 2024 שנערך במאלמו, שבדיה, שם סיימה במקום החמישי וכבשה את לבבות הקהל בבית, זאת למרות תקריות אנטישמיות מכוערות עמן היא נאלצה להתמודד.
היום (חמישי) פורסם ב"וואלה סלבס" כי ישנה יורשת מפתיעה במיוחד לגולן, שעשויה לייצג את ישראל באירוויזיון הבא. מדובר באחת מכוכבות הרשת המצליחות ביום כיום בישראל, אסתר אווקה, שחוותה לאחרונה טרגדיה גדולה אחרי שאחותה הלכה לעולמה.
על פי הדיווח, אסתר אווקה צפויה להגיע היום ולקחת חלק באודישנים לתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" בקשת 12, בשאיפה לכבוש את לבבות השופטים והקהל לייצג את ישראל באירוויזון הבא.
כזכור, בשבועות האחרונים חשפה כוכבת הרשת המצליחה כי  אחותה, ענבל אווקה, שהידרדרה לסמים, הלכה לעולמה, בסטורי קורע לב שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא כתבה: "ברוך דיין האמת. בצער רב ובכאב גדול אני מודיעה על פטירתה של אחותי, ענבל בת מברט. תהיה נשמתה בגן עדן אמן".
כזכור, רק לאחרונה סיפרה אווקה בגלוי לעוקביה על ענבל, אחותה האהובה, אשר הידרדרה לסמים ועל המאבק הממושך של המשפחה להחזיר אותם לתלם ולהבטיח לה חיים יציבים ותקינים, מה שבצער רב לא צלח בסופו של דבר וענבל הלכה לעולמה. בנוסף, השתתפה באחת הוועדות בכנסת וסיפרה לחברי הכנסת על מצבה הבעייתי של אחותה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה