ויראלי

כוכבת הרשת הישראלית נפרדת מאחותה: "בצער רב ובכאב גדול"

אסתר אווקה, כוכבת הרשת המצליחה, שיתפה כי אחותה ענבל, שהידרדרה לסמים, הלכה לעולמה: "ברוך דיין האמת. תהיה נשמתה בגן עדן אמן"
מערכת ice |  1
אסתר אווקה (צילום aster__aweke@ אינסטגרם)
אחת מכוכבות הרשת המצליחות ביום כיום בישראל, אסתר אווקה, שיתפה היום (שני) בכאב רב עם סטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כי אחותה, ענבל אווקה, שהידרדרה לסמים, הלכה לעולמה.
בסטורי שהעלתה אסתר היא שיתפה תמונה של אחותה וברקע היא כתבה את הבשורה הקשה מכל: "ברוך דיין האמת. בצער רב ובכאב גדול אני מודיעה על פטירתה של אחותי, ענבל בת מברט. תהיה נשמתה בגן עדן אמן".
כזכור, רק לאחרונה  סיפרה אווקה בגלוי לעוקביה על ענבל, אחותה האהובה, אשר הידרדרה לסמים ועל המאבק הממושך של המשפחה להחזיר אותם לתלם ולהבטיח לה חיים יציבים ותקינים, מה שבצער רב לא צלח בסופו של דבר וענבל הלכה לעולמה.
לאחרונה, נכחה אווקה באחת הוועדות בכנסת וסיפרה לחברי הכנסת על מצבה הבעייתי של אחותה. "מסרסרים בה, אונסים אותה, מרביצים לה ואם תרשו לי להראות לכם סרטון, באמת מזעזע, העין שלה חתוכה. אתם יודעים למה חתכו לה את העין? סרסור, כי היא חייבת כסף", כך ציינה אסתר אווקה, אושיית טיקטוק מובילה בפני חברי הכנסת.
אווקה סיפרה על אחותה האהובה, אשר במשך שנים רבות מצויה ברחובות ומתמודדת עם התמכרות קשה לסמים. "אחותי, קוראים לה... היא נולדה עם השם מסרת, היא שינתה את השם לענבל. היא כבר שש שנים ברחוב. היא לא רק דיירת רחוב ונרקומנית, היא הייתה משהו לפני. יש לה תואר ראשון בחינוך. היא עזרה לאנשים לצאת מסמים. היא הייתה עוזרת לדיירי רחוב לצאת ממעגלי הזנות והיא נשאבה לזה", כך סיפרה בכאב אווקה לחברי הכנסת.
סיפורה העצוב של אווקה לא הסתיים בכך. לדבריה, בני משפחתה פועלים ללא לאות בכדי שזו תחיה חיים תקינים, אך ללא הצלחה. בין היתר, סיפרה אושיית הטיקטוק המפורסמת כי היא ובני משפחתה מתמודדים עם ניתוק וחוסר הבנה של המשטרה ומשרד הרווחה בנוגע למצבה המורכב של אחותה. יהי זכרה ברוך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין?
    דרעקלפיד 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אווקה שממווקה לא מעניין
    סגור