ויראלי

כוכבת הטיקטוק חושפת בכאב: "חתכו לה את העין כי היא חייבת כסף"

אסתר אווקה, אושיית טיקטוק מובילה, סיפרה בכאב על מצבה הבעייתי של אחותה ענבל, אשר הידרדרה לסמים. אסתר אווקה: "מסרסרים בה, אונסים אותה, מרביצים לה ואם תרשו לי להראות לכם סרטון, באמת מזעזע, העין שלה חתוכה. אתם יודעים למה חתכו לה את העין? סרסור, כי היא חייבת כסף"

מערכת ice |  1
אסתר אווקה (צילום aster__aweke@ אינסטגרם)
אסתר אווקה, אושיית טיקטוק מובילה, מרבה לשתף את עוקביה ברשת החברתית בחייה המעניינים. בין הסרטונים המופיעים בחשבון הטיקטוק שלה, סיפרה אווקה בגלוי לעוקביה על ענבל, אחותה האהובה, אשר הידרדרה לסמים ועל המאבק הממושך של המשפחה להחזיר אותם לתלם ולהבטיח לה חיים יציבים ותקינים.
לאחרונה, נכחה אווקה באחת הוועדות בכנסת וסיפרה לחברי הכנסת על מצבה הבעייתי של אחותה. "מסרסרים בה, אונסים אותה, מרביצים לה ואם תרשו לי להראות לכם סרטון, באמת מזעזע, העין שלה חתוכה. אתם יודעים למה חתכו לה את העין? סרסור, כי היא חייבת כסף", כך ציינה אסתר אווקה, אושיית טיקטוק מובילה בפני חברי הכנסת.
אווקה סיפרה על אחותה האהובה, אשר במשך שנים רבות מצויה ברחובות ומתמודדת עם התמכרות קשה לסמים. "אחותי, קוראים לה... היא נולדה עם השם מסרת, היא שינתה את השם לענבל. היא כבר שש שנים ברחוב. היא לא רק דיירת רחוב ונרקומנית, היא הייתה משהו לפני. יש לה תואר ראשון בחינוך. היא עזרה לאנשים לצאת מסמים. היא הייתה עוזרת לדיירי רחוב לצאת ממעגלי הזנות והיא נשאבה לזה", כך סיפרה בכאב אווקה לחברי הכנסת.
סיפורה העצוב של אווקה לא הסתיים בכך. לדבריה, בני משפחתה פועלים ללא לאות בכדי שזו תחיה חיים תקינים, אך ללא הצלחה. בין היתר, סיפרה אושיית הטיקטוק המפורסמת כי היא ובני משפחתה מתמודדים עם ניתוק וחוסר הבנה של המשטרה ומשרד הרווחה בנוגע למצבה המורכב של אחותה.

@knessettv אסתר אווקה, אושיית טיקטוק מובילה, שיתפה בכאב על הידרדרותה של אחותה הגדולה לילך לסמים והמאבק של המשפחה: "הייתי עם המשטרה, עם הרווחה - זה נעצר בביה"ח פסיכיאטרי" #כנסת #אסתראווקה @ester_aweke_official ♬ original sound - ערוץ כנסת
"אנחנו שש שנים מנסים לעזור לה. אני אישית גם לקחתי עליה אפוטרופוס, באמת בשביל לנסות לעזור לה, לשים אותה בכפייה במקומות ופשוט משחררים אותה. הייתי עם המשטרה, הייתי עם הרווחה, זה נעצר בבית חולים פסיכיאטרי. התקשרו אליי אמרו לי 'בואי תשעה ימים'. הכי הכי הרבה ימים שהיא הייתה זה תשעה ימים. הבחורה הזאת היא רצה לכבישים, כמעט דורשים אותה. הדבר שאומרים לי זה 'כבוד האדם וחירותו', אני רוצה להגיד באמת משהו. כבוד האדם וחירותו, החוק הזה, זה לאנשים שהם שפויים, שהם מבדילים בין טוב לרע. אחותי לא יודעת את זה . כשמשחררים אותה, אף אחד לא יודע שמשחררים אותה למות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד סוג של לוקש להוציא כסף מהפראיירים (ל"ת)
    להציף את האמת 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור