ויראלי

קורע לב: כוכבת הרשת חושפת את ההתמודדות עם אחותה המכורה לסמים

כוכבת הטיקטוק אסתר אווקה, חושפת בכאב את ההידרדרות במצבה של אחותה הגדולה לילך, אשר מתגוררת ברחוב ומכורה לסמים. את הפוסט היא העלתה לאחר שעוקביה תקפו אותה ואת משפחתה בטענה כי המשפחה לא מסייעת ללילך. "לאחותי יש תואר ראשון בחינוך, היא עזרה לאנשים לצאת מהסמים ואז נפלה בעצמה. זה הדבר הכי כואב בעולם", שיתפה אסתר

מערכת ice | 
אסתר אווקה (צילום aster__aweke@ אינסטגרם)
אושיית הרשת וכוכבת הטיקטוק אסתר אווקה, שיתפה כי היא ומשפחתה מתמודדים עם קושי עז בדרך להציל את אחותה הגדולה מהתמכרותה לסמים קשים. את הסיפור האישי היא שיתפה ברשתות שם חשפה את העובדה שאחותה מתגוררת ברחוב והמשפחה מנסה להציל אותה כבר כמה שנים. 
בפוסט בין היתר, היא פנתה בפרט ליוצרת התוכן מור שעל, שהעלתה סרטון של אחותה לרשתות. מה שגרם לנזק נפשי למשפחה, כך לפי אווקה. למרות שביקשה אווקה משעל להסיר את הפוסט, היא סירבה.
בסרטון שהעלתה אמרה: "זה מוקדש לכל האנשים שאומרים על משפחותיהם של דיירי הרחוב -  "למה לא עוזרים להם?". נמאס לי לשתוק. לא ביקשתי ממכם (העוקבים) כלום בחיים. תמיד דאגתי להצחיק אתכם ופעם ראשונה שאני זקוקה לעזרתכם. אחותי הגדולה בסכנת חיים. תעזרו לי להציל אותה. אחותי בעלת תואר ראשון בחינוך, היא עזרה לאנשים לצאת מהסמים ונפלה בעצמה".
עוד הוסיפה הכוכבת: "לראות סרטונים שלה, לראות את אמא שלי בוכה, זה הדבר הכי כואב בעולם ואני לא מאחלת את זה לאויבים שלי. יש כאילו שעושים עליה סתלבט, אתם לא יודעים עליה כלום חוץ מזה שהיא מכורה לסמים. היא מאובחנת ולא יציבה נפשית. היא הייתה החברה הכי טובה שלי עד שהסמים הפרידו ביננו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה