תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12 כואבת: "לא ייאמן, אנשים מוכנים לסכן את חייהם"

מעיין פרתי, כתבת הצרכנות והכלכלה של חדשות 12, התייחסה לבעיה שעמה מתמודדים חיילים רבים שהוקפצו למילואים במהלך החג והתקשו להגיע לבסיס באמצעות תחבורה ציבורית. מעיין פרתי: "לא ייאמן, אנשים מוכנים לעזוב הכל ולסכן את החיים שלהם ואין להם איך להגיע לזה"

מערכת ice | 
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
על אף שמספר לא קטן של חטיבות מילואים גויסו במהלך החג, מרביתן לחזית הלבנון, דווח כי חיילים רבים מתלוננים על קושי בהגעה לבסיס בימי שבת וחג באמצעות תחבורה ציבורית. 
בעקבות אותן תלונות, התפרסמה תגובה בנושא מטעם דובר שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב. בהודעה הרשמית נכתב: "מי שאמון על הסעת חיילי המילואים הו צה"ל ומשרד הביטחון בלבד, עד כה משרד הביטחון ביקש עשרות אוטובוסים בלבד שנענו באופן מיידי. משרד הביטחון ערוך במיידי עם אלפי אוטובוסים לטובת משרד הביטחון / צה"ל".
התגובה החריפה ממשרד הביטחון לא איחרה להגיע. בהודעה הרשמית שפורסמה לכלי התקשורת, צוין: "הפעלת תחבורה ציבורית בשבת וטיסות לישראלים הינן בסמכות משרד התחבורה, כחלק ממימוש אחריותו.
מצופה כי משרד התחבורה יקיים הערכות מצב שוטפות באשר לצורך הציבורי בהפעלת תחבורה ציבורית בשבת ו/או בחג. צה"ל ומשרד הביטחון עסוקים במאמצי המלחמה והכרעת אויב. מצופה ממשרד התחבורה להירתם בהתאם להערכת מצב ולסייע במסגרת אחריותו".
אותה סערה תקשורתית הובילה להתייחסותה של מעיין פרתי, כתבת הצרכנות והכלכלה של חדשות 12. בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה פרתי: "לא ייאמן, אנשים מוכנים לעזוב הכל ולסכן את החיים שלהם ואין להם איך להגיע לזה". 

(צילום: maayan.parti@)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה