ויראלי

כוכבת הרשת נגד דיירי "האח הגדול": "עונה של גזענים, בושה"

אסתר אווקה, כוכבת הרשת, יצאה במתקפה על דיירי "האח הגדול" וטענה לגזענות כלפי העדה האתיופית: "בושה, באמת, אין לי מילים. עונה של גזענים"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
העונה החדשה של "האח הגדול" ברשת 13 אמנם יצאה רק לאחרונה לדרכה, אך כבר מביאה איתה המון אקשן בין הדיירים שלא מפסיקים לריב, לרקום מזימות, תככים ואפילו העונה כבר הביאה עמה מספר קשרים זוגיים מסקרנים.
אבל מה שמושך יותר מכל הוא הערות של הדיירים אחד כלפי השני ובכלל. אסתר אווקה, כוכבת הרשת, העלתה אתמול (ראשון) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא הביעה את מורת רוחה מהגזענות בבית האח הגדול.
בסטורי שהעלתה זעמה אווקה: "בושה, באמת, אין לי מילים, מייצגת את הישראלי המכוער, כשאת באה ומסתכלת על בנאדם אתיופי את רואה עדה. את לא רואה בנאדם, זה פשוט מכוער. כל העונה הזאת בכלל של גזענים. גם גיא ואלון, כשהם מדברים עם אברהם והם אומרים לו 'אז מה אברהם, אתה מייצג את העדה האתיופית?' מה הקשר?"
אווקה המשיכה: "למה אתם חייבים להסתכל על צבע? ואז בכלל גיא בא ואומר: 'לפני שאתה אתיופי אתה אתה אידיוט, לפני שאתה אתיופי אתה טמבל'. אני אגיד לכם דבר אחד - אני לא שמעתי שום עדה ב"האח הגדול" העונה הזאת מלבד העדה האתיופית. אני שומעת רק מהעדה האתיופית. שחררו כבר מהאתיופים. אני בנאדם לפני שאני אתיופית, יש לי דם בדיוק כמו שלכם. יש לי לב בדיוק באותו צבע שלכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה