טלוויזיה

ינון מגל במתקפה חריפה: "אין להם בושה לצאת אידיוטים" | צפו

לאחר שצייץ "גלי, אנחנו מחכים לך עם חבל התליה, בדיקה" ועורר את זעמם של מצביעי השמאל, ינון מגל חושף את המסר שרצה להעביר לגולשים באמצעות אותו ציוץ. ינון מגל: "זה רק לשים להם מראה קטנה בפרצוף, לא איזה דבר דרמטי"

מערכת ice | 
ינון מגל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, עורר לאחרונה סערה תקשורתית נרחבת לאחר שפרסם ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) וכתב "גלי, אנחנו מחכים לך עם חבל התליה, בדיקה".
באמצעות פרסום הציוץ המדובר, ביקש מגל להסב את תשומת ליבם של הגולשים לאמירה של אילה מצגר, אלמנתו של יורם מצגר שנחטף ונרצח בעזה, אשר ציינה כי חבל התליה מחכה לביבי. 
בעקבות כך, רבים ממשתמשי הרשת החברתית X מיהרו לגנות את דבריו ואף אחד מהם החליט לפנות למשטרה ולהגיש תלונה נגד מגל על עבירת איומים כנגד היועמ"שית גלי בהרב מיארה.
לאחרונה, התארח ינון מגל בתוכנית הטלוויזיה "ריקלין וסג"ל" בערוץ 14, בהנחיית שמעון ריקלין ואראל סג"ל. מגל התייחס לאותה סערה שנוצרה ברשת החברתית ואמר: "הם קוראים לזה הטרלה, אבל זה לא בדיוק הטרלה, זה צעקה, זה הפיכת שולחן ואתה יודע מה, אני הייתי מצפה מכל הפיד של הימין לכתוב גלי בהרב בוגדת. שכולם יצייצו את זה". 
אראל סג"ל מיהר להביע את עמדתו בנושא ואף התייחס לתגובותיהם של מצביעי השמאל בנוגע לציוץ של ינון מגל. "אבל אתה רואה שלא אכפת להם... אין פה הוגנות. הכל פה אכיפה בררנית". בתגובה לכך, ענה מגל: "אכיפה בררנית, אז כל הפיד קורא לה בוגדת".
מגל המשיך לתקוף את התנהגותם של מצביעי השמאל בפלטפורמות המקוונות ואמר: "ככה אתם, בראשי חוצות, בוגד, נוכל, צורר. הנה עכשיו שלחו לי הודעות: 'נעלה לביתו של הצורר' וכלום. שבועות, חודשים ושום דבר?! אז צריך להפוך שולחן. זה להפוך שולחן? זה בקטנה לגמרי. זה רק לשים להם מראה קטנה בפרצוף, לא איזה דבר דרמטי".
בהמשך התייחס מגל לתגובותיהם של יו"ר לשכת עורכי הדין ויאיר לפיד, יו"ר מפלגת "יש עתיד" וכינה אותם "חבורה של מגוחכים". לצד זאת, אמר מגל בנחרצות: "אין להם בושה לצאת אידיוטים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה