תקשורת ומדיה

ינון מגל מסתבך עם יו"ר מפלגת מרצ לשעבר: "הוא איפוטנט"

ינון מגל הצליח לעורר את זעמה של זהבה גלאון. לאחר שצייץ "גלי בהרב מיארה היא רוצחת המונים. בדיקה", זהבה גלאון מיהרה להגיב. בציוץ שפרסמה ברשת החברתית X, כתבה זהבה גלאון: "ינון מגל הוא איפוטנט. בדיקה"

מערכת ice |  2
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, ממשיך לעורר סערה. לאחר שצייץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) כי "גלי בהרב מיארה היא רוצחת המונים. בדיקה", מיהרה זהבה גלאון, לשעבר יו"ר מפלגת מרצ, לפרסם ציוץ משונה ברשת החברתית. 
זהבה גלאון פרסמה ציוץ ברשת החברתית X, וכתבה: "ינון מגל הוא איפוטנט. בדיקה". לצד זאת, שיתפה גלאון את הציוץ של ינון מגל, אשר בו כתב: "גלי בהרב מיארה היא רוצחת המונים. בדיקה". 
כזכור, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" זכה לביקורת חריפה מצד גולשים רבים ברשת החברתית X, בשל ציוץ שפרסם לאחרונה. בעקבות האמירה של אילה מצגר, אלמנתו של החטוף יורם מצגר אשר נחטף ונרצח בעזה, כי חבל התליה מחכה לביבי, פרסם מגל ציוץ ברשת החברתית X וכתב: "גלי, אנחנו מחכים לך עם חבל התליה, בדיקה". בכך, רצה מגל להסב את תשומת ליבם של הגולשים לאמירה החריגה של אילה מצגר, אלמנתו של החטוף. 
 
הציוץ של ינון מגל עורר את זעמם של מצביעי השמאל. בעקבות כך, אתמול (רביעי) פורסם כי אחד ממשתמשי הרשת החברתית X, צייץ כי הוא החליט להגיש תלונה במשטרה נגד ינון מגל.
בציוץ נכתב: "מעדכן שברגע זה הגשתי תלונה במשטרה נגד ינון מגל על עבירת איומים בהמשך לציוציו כנגד היועצת המשפטית. אעדכן". הציוץ של ינון מגל עורר את זעמו של יאיר לפיד, יו"ר מפלגת "יש עתיד".
לפיד שיתף את הציוץ של מגל ברשת החברתית וכתב: "הציוץ המתועב הזה של ינון מגל נועד להיות התחכמות. הוא כאילו מצטט את אילה מצגר שאמרה בהפגנה שלביבי מחכה חבל התליה. כי זה בדיוק אותו דבר, כלתו של חטוף שנרצח, שאיש לא מכיר את שמה או פניה, שאומרת בהפגנה משהו שאסור להגיד כמובן וראוי לכל גינוי, הופך לציוץ הסתה אלים של אחד האנשים המפורסמים בישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לפיד, כבר אמרת "אלה אנשים אחרים"
    ברוך 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "בהתנתקות זה היה אנשים אחרים" אנחנו מבינים כבר איך הראש (הכוונה על מה שיש לך מעל הגרון) עובד, אתה לא צריך להסביר את ההבדל בין ינון מגל לאילה מצגר, תגיד מילה פשוטה "אלה אנשים אחרים" באתי לעזור.
    סגור
  • 1.
    ינון
    ציון 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ינון מגל הוא התרופה בשבילם.או בעצם הוא הגורם להכי הרבה כאב בשמאל
    סגור