תקשורת ומדיה

זהבה גלאון תוקפת: "התגרות בחבר השופטים בהאג"

ראש מפלגת מרצ לשעבר, זהבה גלאון, מתחה ביקורת על מפגיני הימין שהתכנסו הערב בבנייני האומה במטרה להביע את תמיכתם בהתיישבות יהודית בעזה. זהבה גלאון: "הקימו מאחזים ובנו התנחלויות שמלכתחילה נועדו לטרפד כל אפשרות של הסדר מדיני ופשרה"
מערכת ice |  4
זהבה גלאון, איתמר בן גביר (צילום פייסבוק/ זהבה גלאון, פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע הפגנת הימין שנערכה הערב (ראשון) בבנייני האומה, אשר במהלכה המשתתפים קראו להקמת יישובים ברצועת עזה, ראש מפלגת מרצ לשעבר, זהבה גלאון, מתחה ביקורת על מפגיני הימין ברשת X: "הכנס הערב בבנייני האומה של הימין הקיצוני, זו התגרות בחבר השופטים בהאג שהזהיר מפני שיח הג'נוסייד והטרנספר של בכירים בהנהגה הישראלית. ועכשיו כבר לא מדובר רק בשיח, אלא בהצעה לפעולה 'בשם הביטחון', שמטרתה להקים מחדש התנחלויות ברצועת עזה, ואח"כ בצפון השומרון".

ראש מפלגת מרצ לשעבר המשיכה לתקוף את מפגיני הימין אשר קראו להתיישבות יהודית ברצועת עזה: "ככה הם עבדו. הקימו מאחזים ובנו התנחלויות שמלכתחילה נועדו לטרפד כל אפשרות של הסדר מדיני ופשרה". עוד ציינה גלאון: "ככה במשך שנים אפשרנו למתנחלים לספר לנו שהתנחלויות הן ביטחון, וגילינו שכל הגדודים שלנו בגדה בדיוק כשצריך אותם בעזה".
כאמור, הפגנת הימין הגדולה שנערכה הערב בבנייני האומה, אשר קראה להתיישבות היהודית ברצועת עזה וכללה אמירות שונות כמו "טרנספר" ו"מוות לערבים", כללה את השתתפותם של שרים וחברי כנסת רבים.
לצד התמיכה ברעיון ההתיישבות היהודית, הוצגה תוכנית מיוחדת שכללה מספר גרעיני התיישבות ברצועת עזה. בין השרים שנכחו באירוע המדובר, נאמו בפני הנוכחים השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ושר האוצר בצלאל סמוטריץ.
בעת נאומו הערב, אמר בן גביר: "היום כולם מבינים שבריחה מביאה מלחמה. צריך לחזור הביתה ולשלוט בשטח. גם להציע עידוד הגירה וחוק עונש מוות למחבלים. להוציא אותם להורג, נוחבה אחרי נוחבה, מחבל אחרי מחבל. לעודד אותם ללכת מכאן״.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חלאס
    המצליף 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולת נפש לכי תעברי לגור שם או בדרום אפריקה בגלל אנשים כמוך המדינה הזו הידרדרה לא מתאים לך חפשי מדינה אחרת
    סגור
  • 3.
    זהבלה--די
    NRMG 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה נשמע בבית אבות?. תמסרי ד"ש לכל החברה.
    סגור
  • 2.
    המלפפון קמה
    ntur 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהבה מי? Who ?
    סגור
  • 1.
    מאיזה סליק הוצאתם אותה? ברק ואולמרט כבר לא מספיקים? (ל"ת)
    יעל 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור